Probleem met iTunes!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jobovvh

Gebruiker
Lid geworden
23 feb 2009
Hallo,

Ik heb een iPod, maar heb laatst Bearshare gedownload omdat ik daar ook liedjes kan downloaden. Om een groot verhaal kort te houden, toen ik mijn iPod er toen inplugde, kwam Bearshare ''automatisch'' als progamma om mijn bibliotheek bij te werken. Maar als ik mijn iPod nu start, staat er geen muziek op. Ik heb iTunes inmiddels als standaard muziekprogamma ingesteld ( als nummer 1 ), maar als ik mijn iPod dan weer inplug, komt dit probleem: iTunes kan de inhoud van de iPod IPOD JOB niet lezen. Gebruik de iPod-software-updater om de iPod in te stellen op de fabrieksinstellingen. Alleen heb ik geen iPod-software-updater.. Kan iemand mij helpen? Want ik zou mijn iPod graag weer gebruiken.

Alvast bedankt :thumb:

Gr Job

Beste Jobovvh,

Is er geen herstel functie voor je iPod? Volgens mij is die via iTunes te bereiken, die zal dan alle software opnieuw installeren.

BearShare heeft waarschijnlijk de bestandsindeling van je iPod aangepast, zodat hij niet meer te lezen is door die van iTunes.

Beste Jobovvh,

Is er geen herstel functie voor je iPod? Volgens mij is die via iTunes te bereiken, die zal dan alle software opnieuw installeren.

BearShare heeft waarschijnlijk de bestandsindeling van je iPod aangepast, zodat hij niet meer te lezen is door die van iTunes.

Dus als ik mijn iTunes herstel, dan doet mijn iPod het weer?

Zoja, weet je hoe ik dat moet doen?

Alvast bedankt, :thumb:

Job

Bedankt, Gelukt :thumb:

Alleen heb ik nog 1 klein vraagje. Omdat er natuurlijk geen muziek meer in mijn bibliotheek zit, probeer ik liedjes te kopieeren van Bearshare naar iTunes. Naar mijn bibliotheek lukt het, maar ik kan liedjes niet plakken naar mijn iPod map.

Enig idee?

Bedankt, Gr Job

Bedankt, Gelukt :thumb:

Alleen heb ik nog 1 klein vraagje. Omdat er natuurlijk geen muziek meer in mijn bibliotheek zit, probeer ik liedjes te kopieeren van Bearshare naar iTunes. Naar mijn bibliotheek lukt het, maar ik kan liedjes niet plakken naar mijn iPod map.

Enig idee?

Bedankt, Gr Job

PS: iemand een goed downloadprogamma? Bearshare is echt flut..

Dvd videosoft

Download dvd videosoft dan kan je filmpjes van YouTube downloaden en daarna op iTunes zetten

edwinpoldervaart, welkom op Helpmij.nl

Heel aardig dat je reageert maar deze vraag is al 3 jaar oud !! Mag je voortaan met rust laten en even op letten ;-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan