probleem met itunes

Status
Niet open voor verdere reacties.

wennepen

Gebruiker
Lid geworden
27 aug 2004
Berichten
66
misschien plaats ik t wel in de verkeerde rubriek..... sorry daarvoor.

Ik ben weer eens bezig met de "reparatie" van iemand anders zijn laptop (Toshiba Satellite) hierop geeft itunes steeds een foutmelding met het aansluiten van Ipod nano 5gen. Nu ben ik eea aan het uitproberen maar volgens mij is er meer aan de hand in deze laptop. MSN verstuurd ook steeds een gesprekvenster met zo'n virus.
Zou er iemand naar deze Hijacklog voor me willen kijken?.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb de Hijacklog gewist die worden hier niet meer nagekeken.
Ik heb je bericht verplaatst naar de spyware sectie omdat je vermoed dat je meer problemen hebt.
 
Laatst bewerkt:
1. Download TFC en sla deze op je Bureaublad op.
  • Dubbelklik op TFC.exe om het programma te openen.
  • Het programma zal alle andere programma's sluiten, zorg er dus voor dat je al je werk hebt opgeslagen voordat je verder gaat.
  • Klik op de knop Start om het programma te starten. Hoe lang het programma nodig heeft, kan verschillen. Dit kan kan slechts een paar seconden zijn, maar ook 5 minuten. Laat het programma gewoon ongestoord zijn werk doen totdat het klaar is.
  • Als het programma klaar is, dan zal het je computer opnieuw opstarten. Als dit niet gebeurt, start dan je computer handmatig opnieuw op.


2. Download MBAM (Malwarebytes' Anti-Malware) hier.
  • Dubbelklik op mbam-setup.exe om het programma te installeren.
  • Zorg ervoor dat er een vinkje geplaatst is voor Update Malwarebytes' Anti-Malware en Start Malwarebytes' Anti-Malware, Klik daarna op "Voltooien".
  • Indien een update gevonden werd, zal die gedownload en geïnstalleerd worden.
  • Wanneer het programma volledig up to date is, selecteer dan in het tabblad Scanner : "Snelle Scan", daarna klik op Scan.
  • Het scannen kan een tijdje duren, dus wees geduldig.
  • Wanneer de scan voltooid is, klik op OK, daarna "Bekijk Resultaten" om de resultaten te zien.
  • Zorg ervoor dat daar alles aangevinkt is, daarna klik op: Verwijder geselecteerde.
  • Na het verwijderen zal een log openen en zal er gevraagd worden om de computer opnieuw op te starten.
De log wordt automatisch bewaard door MBAM en kan je terugvinden door op de "Logs" tab te klikken in MBAM.
Kopieer en plak de inhoud van het logje in je volgend antwoord.
Indien MBAM moeilijkheden heeft met het verwijderen van bepaalde bestanden zal het enkele meldingen geven waar je OK moet klikken.
Daarna zal het vragen om de Computer opnieuw op te starten... dus sta toe dat MBAM de computer opnieuw opstart.
 
hhhhmmmm, alles uitgevoerd en niets gevonden.

Malwarebytes' Anti-Malware 1.44
Database versie: 3549
Windows 6.0.6002 Service Pack 2
Internet Explorer 8.0.6001.18828

12-1-2010 20:04:17
mbam-log-2010-01-12 (20-04-17).txt

Scan type: Snelle Scan
Objecten gescand: 102719
Verstreken tijd: 9 minute(s), 1 second(s)

Geheugenprocessen geïnfecteerd: 0
Geheugenmodulen geïnfecteerd: 0
Registersleutels geïnfecteerd: 0
Registerwaarden geïnfecteerd: 0
Registerdata bestanden geïnfecteerd: 0
Mappen geïnfecteerd: 0
Bestanden geïnfecteerd: 0

Geheugenprocessen geïnfecteerd:
(Geen kwaadaardige items gevonden)

Geheugenmodulen geïnfecteerd:
(Geen kwaadaardige items gevonden)

Registersleutels geïnfecteerd:
(Geen kwaadaardige items gevonden)

Registerwaarden geïnfecteerd:
(Geen kwaadaardige items gevonden)

Registerdata bestanden geïnfecteerd:
(Geen kwaadaardige items gevonden)

Mappen geïnfecteerd:
(Geen kwaadaardige items gevonden)

Bestanden geïnfecteerd:
(Geen kwaadaardige items gevonden)
 
Download SAS (SuperAntiSpyware)hier.
  • Dubbelklik op SUPERAntiSpyware.exe om het programma te installeren.
  • Kies Nederlands(NL) als default-language.
  • Klik hierna op OK.
  • Laat SAS zoeken voor nieuwe updates en definitie-updates, en laat hem alles downloaden en installeren (dit kan even duren).
  • Klik na het updaten op Volgende.
  • Geef in het volgende scherm geen e-mail en klik zonder iets in te vullen op Volgende.
  • Zet een vinkje bij Automatische controle voor programma- en definitie-updates, en klik daarna op Volgende.
  • Zet een vinkje bij Stuur een diagnoserapport naar ons onderzoekcentrum, en klik op Volgende.
  • Nu wordt het diagnostische rapport verzonden, daarna is de installatie klaar en klik je op Voltooien.
  • Kies bij Homepage NIET beschermen
  • Klik op Scannen van de computer en klik op Complete Scan uitvoeren.
  • Na het scannen zie je een lijst met de gevonden virussen, klik dan op Scannerlog, er opent een log, post dat log in je volgende bericht.
  • Verwijder daarna de virussen door alle virussen aan te klikken op Volgende/Verwijderen te klikken.
 
Scan type : Complete Scan
Total Scan Time : 01:03:56

Memory items scanned : 712
Memory threats detected : 0
Registry items scanned : 8077
Registry threats detected : 0
File items scanned : 30353
File threats detected : 35

Adware.Tracking Cookie
C:\Users\Nick Jaspers\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Cookies\nick_jaspers@atdmt[4].txt
C:\Users\Nick Jaspers\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Cookies\nick_jaspers@nl.sitestat[1].txt
C:\Users\Nick Jaspers\AppData\Local\Temp\Cookies\nick_jaspers@bs.serving-sys[2].txt
C:\Users\Nick Jaspers\AppData\Local\Temp\Cookies\nick_jaspers@atdmt[2].txt
C:\Users\Nick Jaspers\AppData\Local\Temp\Cookies\nick_jaspers@serving-sys[2].txt
C:\Users\Nick Jaspers\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Cookies\nick_jaspers@flixbanner.bearshare[2].txt
C:\Users\Nick Jaspers\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Cookies\Low\nick_jaspers@doubleclick[1].txt
C:\Users\Nick Jaspers\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Cookies\Low\nick_jaspers@content.yieldmanager[2].txt
C:\Users\Nick Jaspers\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Cookies\Low\nick_jaspers@content.yieldmanager[1].txt
C:\Users\Nick Jaspers\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Cookies\Low\nick_jaspers@revsci[2].txt
C:\Users\Nick Jaspers\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Cookies\Low\nick_jaspers@youporn[1].txt
C:\Users\Nick Jaspers\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Cookies\Low\nick_jaspers@youporn[2].txt
C:\Users\Nick Jaspers\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Cookies\Low\nick_jaspers@ads-dev.youporn[1].txt
C:\Users\Nick Jaspers\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Cookies\Low\nick_jaspers@msnportal.112.2o7[1].txt
C:\Users\Nick Jaspers\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Cookies\Low\nick_jaspers@ad.yieldmanager[1].txt
C:\Users\Nick Jaspers\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Cookies\Low\nick_jaspers@bluestreak[1].txt
C:\Users\Nick Jaspers\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Cookies\Low\nick_jaspers@bs.serving-sys[2].txt
C:\Users\Nick Jaspers\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Cookies\Low\nick_jaspers@atdmt[1].txt
C:\Users\Nick Jaspers\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Cookies\Low\nick_jaspers@atdmt[3].txt
C:\Users\Nick Jaspers\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Cookies\Low\nick_jaspers@ad.yieldmanager[3].txt
C:\Users\Nick Jaspers\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Cookies\Low\nick_jaspers@serving-sys[2].txt
C:\Users\Nick Jaspers\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Cookies\Low\nick_jaspers@serving-sys[1].txt
C:\Users\Nick Jaspers\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Cookies\Low\nick_jaspers@serving-sys[3].txt
C:\Users\Nick Jaspers\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Cookies\Low\nick_jaspers@m1.webstats.motigo[1].txt
C:\Users\Nick Jaspers\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Cookies\Low\nick_jaspers@questionmarket[2].txt
C:\Users\Nick Jaspers\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Cookies\Low\nick_jaspers@serving-sys[5].txt
C:\Users\Nick Jaspers\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Cookies\Low\nick_jaspers@tradedoubler[2].txt
C:\Users\Nick Jaspers\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Cookies\nick_jaspers@ad.yieldmanager[1].txt
C:\Users\Nick Jaspers\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Cookies\nick_jaspers@serving-sys[1].txt
C:\Users\Nick Jaspers\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Cookies\nick_jaspers@atdmt[1].txt
C:\Users\Nick Jaspers\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Cookies\nick_jaspers@atdmt[3].txt
C:\Users\Nick Jaspers\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Cookies\nick_jaspers@flixbanner.bearshare[1].txt
C:\Users\Nick Jaspers\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Cookies\nick_jaspers@tradedoubler[2].txt

BearShare File Sharing Client
C:\PROGRAM FILES\BEARSHARE APPLICATIONS\BEARSHARE\BEARSHARE.EXE
C:\Windows\Prefetch\BEARSHARE.EXE-D62DC8F8.pf
 
Ondanks alle hulp heb ik toch maar besloten de laptop leeg te "gooien" ik liep tegen steeds meer problemen aan. Ik laat nog even weten of het probleem met de ipod daarna is opgelost.
Dank iig voor jullie hulp.
 
Alles werkt weer perfect!. Format en opn installeren is meestal wel meer werk maar dan ben je er iig zeker van dat alle "troep" er uit is. Blijft het nog wel vreemd dat er nog steeds van die msn (gratis ipod) berichten verzonden worden.

Ik zal dit topic als opgelost zetten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan