• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

probleem met keuzenlijst met invoervlak

Status
Niet open voor verdere reacties.

mvforce

Gebruiker
Lid geworden
23 sep 2010
ik zit met een probleem en ik kom er niet uit
ik ben bezig met een bestaand waarbij ik in een keuzen lijst moet kunnen kiezen uit 1jaar 2 jaar 3 jaar en 4 jaar

en ik wil dan dat er in de cel onder de keuzenlijst komt te staan
als ik 1 jaar kies 15 als ik 2 jaar kies 19 als ik 3 jaar kies 22 en als ik 4 jaar kies 24
hoe krijg ik dit voor elkaar ????

mvforce,

bedoel je zoiets?

Bijlagen

helemaal super hier kan ik iets mee is het nu ook nog mogenlijk om per keuze te bepalen hoeveel cellen ik laat invullen door het getal wat er uit komt
als men bijvoorbeeld kiest voor 1 jaar is de uitkomst in de cel 15 maar dit zou in 12 cellen moeten worden geplaatst als men kiest voor 2 jaar en de uitkomst dus 19 is moet dit in 24 cellen komen te staan is dit ook mogenlijk ??

zoiets?

Bijlagen

toch nog wat vragen

de eerste hobbel is genomen en dat werkt nu
ik kan geen bestand uploaden om een of andere reden helaas

het eerste keuzenvak is er nu alleen nu wil ik er weer een naast zetten zodat men per maand ongeveer 12 keuzenlijsten heeft nu is het alleen de bedoeling dat de waarden bij elkaar opgeteld worden ik ben benieuwd of dat mogenlijk is

mvforce,

het oorspronkelijke voorbeeld nu iets anders en uitgebreid naar 12 keuzelijsten

Ik hoop dat je dit bedoelt.

Bijlagen

bijna wat ik bedoel gaat alleen iets fout als ik nu in een willekeurige kieslijst een periode kies verannderen niet alle getallen ik bedoel hiermee bij keuze 1 blijven de eerste 12 op 15 staan en als ik daar kies voor 2 jaar zijn de eerste 12 15 en de volgende 12 19 terwijl ze dan allemaal 19 moeten worden
je hulp wordt heel erg op prijs gesteld

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan