probleem met keyboard en muis

Status
Niet open voor verdere reacties.

Angela88

Gebruiker
Lid geworden
24 aug 2001
Hoi,

Ik heb een probleem met mijn keyboard. Het zit n.l. zo, mijn oude keyboard was opeens stuk, er was totaal geen contact, alleen een piepende geluidje.
Nu heb ik deze kapotte keyboard vervangen door een andere maar het probleem is er nog steeds.
Alle lichten van de nieuwe keyboard blijven continu knipperen en ook de muis doet het plotseling niet meer.
Het lijkt alsof er geen contact meer met de muis is.

Nu heb ik deze nieuwe keyboard op een ander PC getest maar dan doet ie het perfect dus hij is niet stuk ofzo.

Dus ik vermoed dat er iets kapot is gegaan op mijn PC toen die oude keyboard kapot ging. Kan dit ??

Omdat ik ook geen muis heb weet ik totaal niet wat ik moet doen.

Als ik de keyborad niet aangesloten heb dan doet de muis het weer wel en kan ik gewoon alles doen met mijn muis maar dan heb ik geen keyboard om tekst in te tikken.

Zodra ik de keyboard weer aansluit doen ze alle 2 niet meer. Ik wou ook kijken in de BIOS (misschien zit het probleem daar) maar omdat ik geen keyboard heb kom
ik niet eens in de BIOS.

Wie heeft enig idee hoe ik dit kan oplossen ???

Alvast bedankt !

Wat voor moederbord heb je?
En heb je ook USB aansluitingen?

Ja, ik heb USB aansluiting.
Maar ik weet eigenlijk niet wat voor moederboard ik heb.
Misschien kan ik het vinden ergens, dan laat ik het nog wel weten.

Je zou een connector kunnen kopen die PS2 in USB omzet en zo je keyboard op je USB poort aansluiten.

Ik heb overal gezocht naar zo'n usb-ps/2 connector maar kan het nergens vinden. Volgens de verkopers van diverse zaken bestaat dit niet, althans niet voor de keyboard.
Wel bestaat er zo'n connector voor de muis maar volgens de verkopers zal het niet werken voor een toetsenbord dus durfde ik dit ook weer niet te kopen.
Weet iemand misschien waar ik dit kan kopen ???

Trouwens, ik kan er maar niet achter komen wat voor moederboard ik heb want ik kan nergens meer de doos vinden.

Maar wat is eigenlijk de oplossing als ik weet wat voor moederboard ik heb. Ik zit met een ander probleem dat ik even niet kan downloaden !

Heb je het toetsenbord ook in een andere USB-poort geprobeerd?
Kan wezen, dat een poort niet goed werkt!

Kan je wel E-mail + bijlage ontvangen?
Zoja, stuur je adres via een bericht naar me toe...
Kan ik je AIDA32 mailen.

Sorry, helaas kan ik op die PC niet online komen vanwege probleem met netwerkkaart dus kan ik ook aida niet via email op die PC krijgen.

Oh ja, ik heb die toetsenbord niet op de usb kunnen proberen want mijn toetsenbord heeft een ps/2 aansluiting en ik was dus op zoek naar een usb-ps/2 converter maar die kan ik dus nergens vinden.
Ik denk dat ik dus een usb keyboard moet kopen maar ik heb zitten kijken, ze kosten al gauw 50 euro dus wil ik proberen om het op een goedkoper manier op te lossen.

Sorry Angela... ik heb niet goed gelezen!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan