probleem met koppeling MS-account en lokaal account

Status
Niet open voor verdere reacties.

Anthony F

Gebruiker
Lid geworden
24 nov 2001
Berichten
7
Hallo,

vorige week hielp ik een windows 8 machine installeren en hierna na 8.1 updaten. Dat gaat blijkbaar niet een lokaal account, dit moet dus met een MS account. Het lokale account had ik op dat moment "sander genoemd" en ging van hieruit aanloggen met m'n eigen MS account, niet horende bij dat "sander"account.

Op een gegeven moment kwam er een scherm met de vraag of ik het lokale account wilde koppelen met het MS account. Hierbij te snel op ja geklikt en verder gegaan met de 8.1. update.
Toen wilde ik op een gegeven moment afkoppelen, dat scheen te lukken tot dat ik zag dat de schermafbeelding van mijn MS account nog steeds staat bij onlangs gebruikte afbeeldingen onder account instellingen.Nu laat ik dus degene van wie de pc is aanloggen met een ms account maar nog steeds die schermafbeelding

Wat ik ook zag was dat in verkenner>gebruikers er een map sander staat. Hiervan wilde ik de naam veranderen omdat ik ik dit in beginsel dus foutief had neergezet. Maar dat ging dus niet. Op een of andere manier staan dat lokale account en ms account nog gekoppeld. Maar nu komt het ik laat dus degene van wie de pc is vanaf het begin aanloggen met zijn MS account, staat nog steeds die schermafbeelding er en ook die map.

concreet hoe kan ik alle accounts lokaal en MS verwijderen zodat hij die vraag om te koppelen weer geeft zodat ik nu de juiste persoon er vanaf begin goed inkrijg?

Graag uw expertise.

Met vriendelijke groet

Ant
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan