Probleem met landinstelling tijdens opslaan van een rapport?? dringend aub :(

Status
Niet open voor verdere reacties.

rohff

Gebruiker
Lid geworden
5 okt 2007
Beste leden

Ik moet tegen morgen een Acces-opdracht af hebben.Ik heb tot nu toe alles kunnen doen. De laatste opdracht is het maken van een rapport, ook dat lukte zonder problemen, tot bij het opslaan van dat rapport. Dan krijg ik de volgende foutmelding:

33yj29k.jpg

Ik heb allerlei dingen geprobeerd (bv. comprimeren van bestand, de query waaruit de gegevens komen opnieuw gemaakt,...) maar niets willen lukken...

Iemand die mij hierbij spoedig kan helpen?

bedankt!!!

En wat is de naam van het rapport dat je wil opslaan?

En wat is de naam van het rapport dat je wil opslaan?

Bedankt voor uw reactie!

Antwoord op uw vraag: Iets totaal anders dan de naam van de tabellen of query's.... En zonder speciale tekens, noch spaties.

Laatst bewerkt:
Wat is er onduidelijk aan de melding? Er staat duidelijk dat het formulier (zélf) tekens bevat/toont die niet (goed) kunnen worden weergeven in de huidige taalinstelling. Wat comprimeren van de query etc. daaraan zou veranderen/verhelpen is me een raadsel...
De niet goed weer te geven karakters zouden bijv. in de Koreaanse, Japanse etc. taal kunnen zijn.

JIJ weet wat er op het formulier wordt getoond, dus JIJ kunt inschatten of je de weergaven van extra talen moet activeren of niet...

In XP bijv. kun je de ondersteuning van weergave van andere talen regelen in: Start -> Uitvoeren -> intl.cpl -> tabblad Talen. Daar kun je dan ondersteuning voor inschakelen voor rechts-naar-links schrijvende talen en Oost-aziatische talen inschakelen.

Tijs.

Wat is er onduidelijk aan de melding? Er staat duidelijk dat het formulier (zélf) tekens bevat/toont die niet (goed) kunnen worden weergeven in de huidige taalinstelling. Wat comprimeren van de query etc. daaraan zou veranderen/verhelpen is me een raadsel...
De niet goed weer te geven karakters zouden bijv. in de Koreaanse, Japanse etc. taal kunnen zijn.

JIJ weet wat er op het formulier wordt getoond, dus JIJ kunt inschatten of je de weergaven van extra talen moet activeren of niet...

In XP bijv. kun je de ondersteuning van weergave van andere talen regelen in: Start -> Uitvoeren -> intl.cpl -> tabblad Talen. Daar kun je dan ondersteuning voor inschakelen voor rechts-naar-links schrijvende talen en Oost-aziatische talen inschakelen.

Tijs.

Ook bedankt voor uw reactie!

Nou dat is net het probleem. De gegevens in het formulier (die geïmporteerd zijn van een query) bestaan uitsluitend uit cijfers (met en zonder decimalen) en er zit ook één datumkolom bij. Ik dacht eerst dat het misschien kon liggen aan de datum en ik heb die de volgende keer niet meer opgenomen in het formulier, maar dan krijg ik dat foutbericht toch opnieuw..

Laatst bewerkt:
Kun je de tabellen wel gewoon bekijken? Of krijg je daar ook geen/rare tekens te zien?

Kun je de tabellen wel gewoon bekijken? Of krijg je daar ook geen/rare tekens te zien?

Aaah ik zie het al :d Ik had een Latijns karakter in één van de koppen staan. Bedankt iedereen die mij geholpen heeft!! Oplossing gevonden :cool:

Mooi dat je het probleem gevonden hebt.

Graag nog even klikken op "Zet status opgelost" in de donkerblauwe balk bijna bovenaan deze webpagina [die met "Zet status opgelost", "Onderwerp opties", "Zoek in onderwerp" en "Stem op deze vraag"].

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan