Probleem met links in Outlook Express

Status
Niet open voor verdere reacties.

vgilsel

Gebruiker
Lid geworden
3 dec 2002
Berichten
24
Sedert enige tijd bezorgt Outlook Express nog enkel lege mails. Dit is het geval wanneer er in het bericht een pagina uit een website wordt verstuurd.

Het bericht dat enkel platte tekst bevat, is leesbaar.

Wat moet ik aanpassen opdat alles weer werkt zoals voorheen ?
 
Heb je een virusscanner en firewall? Zo ja welke?
 
Misschien helpt dit hier:

Microsoft Outlook Express
To activate HTML format of the Mail Sending Format option in MS Outlook Express, follow these steps:
- From the Tools menu select Options
- Select Send tab
- Choose HTML in the Mail Sending Format
- Click HTML settings
- Check Send pictures with messages

Zet anders eens het e-mail scannen in Norton uit.
 
Neen, probleem is niet opgelost. Alle instellingen staan correct.
 
Beste Gezina,

Ik denk dat dit inderdaad een mogelijke oplossing kan zijn, maar ik weet hoegenaamd niet hoe ik een HTM moet linken aan IE, aangezien ik bij het ontvangen van een mail met attachement, deze bijlage zelfs nergens kan zien. Ik krijg alleen een leeg wit scherm.
 
Tip Tibor: Extra > opties, tabblad lezen. "Alle berichten zonder opmaak weergeven" Als die is aangevinkt, uitzetten.
Tip Bennie: Kijk in je mapopties (configuratiescherm) met welk programma HTM is geassocieerd.
Ook in de Help van OE, onder HTML, worden een aantal tips gegeven hoe een en ander in stellen.
Plaatje van mijn instellingen:

attachment.php


Voor de rest zou ik het verder niet weten. :confused:

Dit staat ook aangevinkt? 'Controleren of Internet Explorer de standaardbrowser is.' (in IE/Extra/Internet-opties, tabblad Programma's, of aldaar klikken op Webinstellingen herstellen)
 

Bijlagen

  • html.jpg
    html.jpg
    61 KB · Weergaven: 64
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan