Hallo,
Ik heb sinds kort een Linsys router aangeschaft nadat mijn smc router (volgens mij) de geest heeft gegeven.
Maar nu.....
Het opzetten van de verbinding met @home was al een gevecht.
Ik gebruik een Motorola Surfboard modem.
Effin, na lang klooien en proberen eindelijk dus de verbinding tot stand gekregen.
Nu na een kleine week heb ik problemen om verbinding met internet te krijgen.
Na elke koude start moet ik een backup van de router terugzetten eer dat ik op internet kan.
Het heeft dus wel goed gedraaid, maar sinds gisteravond is het bingo.
Ik heb de instellingen na gelopen in de router maar kan niet iets vinden wat fout zou staan.
Nu heb ik er weinig kaas van gegeten dus het zou zomaar kunnen dat er echt wel wat verkeerd staat.
Ik heb geen progamma`s geinstalleerd en ook niets verwijderd.
Ik gebruik dus een Motorola SB5100E Surfboard modem , met een linksys WRT54GC wireless router en draaien onder windows XP en als provider @home kabel internet.
Kent iemand het probleem en weet iemand misschien een oplossing.
Ik heb sinds kort een Linsys router aangeschaft nadat mijn smc router (volgens mij) de geest heeft gegeven.
Maar nu.....
Het opzetten van de verbinding met @home was al een gevecht.
Ik gebruik een Motorola Surfboard modem.
Effin, na lang klooien en proberen eindelijk dus de verbinding tot stand gekregen.
Nu na een kleine week heb ik problemen om verbinding met internet te krijgen.
Na elke koude start moet ik een backup van de router terugzetten eer dat ik op internet kan.
Het heeft dus wel goed gedraaid, maar sinds gisteravond is het bingo.
Ik heb de instellingen na gelopen in de router maar kan niet iets vinden wat fout zou staan.
Nu heb ik er weinig kaas van gegeten dus het zou zomaar kunnen dat er echt wel wat verkeerd staat.
Ik heb geen progamma`s geinstalleerd en ook niets verwijderd.
Ik gebruik dus een Motorola SB5100E Surfboard modem , met een linksys WRT54GC wireless router en draaien onder windows XP en als provider @home kabel internet.
Kent iemand het probleem en weet iemand misschien een oplossing.