Hier ben ik weer met een volgend probleempje 
De bedoeling is om via "find" en een loop alle plannen te vinden met een bepaald dossiernummer. Deze moeten op een nieuwe worksheet komen en dan deze worksheet tonen (een soort filter dus). Echter de loop zit niet goed want hij stopt niet. En wat meer is hij toont de gegevens van een plan telkens onder elkaar. dus ipv plan1op rij 1, plan 2 op rij 2, .... krijg ik plan1 op rij 1, plan 1 op rij 2, plan1 op rij 3, ...
Kan iemand mij zeggen wat ik verkeerd doe?

De bedoeling is om via "find" en een loop alle plannen te vinden met een bepaald dossiernummer. Deze moeten op een nieuwe worksheet komen en dan deze worksheet tonen (een soort filter dus). Echter de loop zit niet goed want hij stopt niet. En wat meer is hij toont de gegevens van een plan telkens onder elkaar. dus ipv plan1op rij 1, plan 2 op rij 2, .... krijg ik plan1 op rij 1, plan 1 op rij 2, plan1 op rij 3, ...
Kan iemand mij zeggen wat ik verkeerd doe?
Code:
Private Sub PlannenBekijken_Click()
Dim DestSheet As Worksheet
Dim Lr As Long
Dim Rij As Long
Dim WegschrijfRij As Long
WegschrijfRij = 2
Set DestSheet = Sheets("Archief")
Lr = Sheets("Archief").Range("c65500").End(xlUp).Row
If Range("Archief!T2:T" & Lr).Find(Dossiernummer_Opzoeken.Value) Is Nothing Then
MsgBox "Dit dossier bestaat niet"
Else
Do While Not Range("Archief!T2:T" & Lr).Find(Dossiernummer_Opzoeken.Value, LookIn:=xlValues, LookAt:=xlWhole) Is Nothing
Rij = Range("Archief!T2:T" & Lr).Find(Dossiernummer_Opzoeken.Value, LookIn:=xlValues, LookAt:=xlWhole).Row
WegschrijfRij = WegschrijfRij + 1
Sheets("OPZOEKINGEN").Cells(WegschrijfRij, 1) = Sheets("Archief").Cells(Rij, 1)
Sheets("OPZOEKINGEN").Cells(WegschrijfRij, 2) = Sheets("Archief").Cells(Rij, 2)
....
Loop
Opzoeken_Op_Dossiernummer.Hide
MsgBox "Opgelet!! Aanpassingen op volgend blad worden niet opgeslagen!!"
Blad11.Activate 'blad11 = OPZOEKINGEN
End If