Probleem met magento

Status
Niet open voor verdere reacties.

rjsmedia

Gebruiker
Lid geworden
18 nov 2011
Fatal error: Call to undefined method Mage_Core_Model_App::getIsCacheLocked() in /home/kokosolie/domains/purekokosolie.nl/public_html/app/code/core/Mage/Core/Model/Resource.php on line 112

Laatst bewerkt:
Hoi rjsmedia,
Welkom op het forum!
Iets meer omschrijving van de situatie zou ook welkom zijn om een treffend antwoord te kunnen krijgen. Gebeurde het bij de installatie of tijdens het draaien, wat deed je voordat die fatale melding kwam, en wat is eigenlijk de vraag?

Toch niet of wij kunnen raden wat er op line 112 staat van /home/kokosolie/domains/purekokosolie.nl/public_html/app/code/core/Mage/Core/Model/Resource.php? *) ;)

Met vriendelijke groet.
CSShunter
*) Ik heb geprobeerd die line 112 te bellen, maar als ik de file zonder CMS direct opvraag, zie ik maar 42 regels, en een foutmelding dat de Table 'kokosolie_pure.Array' doesn't exist. - purekokosolie.nl puur geeft precies dezelfde melding.

Ik ben van 1.4.1 -> 1.6.1 gegaan.

Nu krijg ik deze fout:
Code:
Fatal error: Call to undefined method Mage_Reports_Model_Resource_Order_Collection::_getTZRangeOffsetExpression() in /home/kokosolie/domains/purekokosolie.nl/public_html/app/code/core/Mage/Reports/Model/Resource/Order/Collection.php on line 130
Dit is Collection.php http://www.codedump.be/code/1291/

Ik krijg de fout enkel bij Admin en niet bij de website zelf.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan