probleem met mail Ipad

Status
Niet open voor verdere reacties.

larsjanssen6

Gebruiker
Lid geworden
29 mei 2013
Berichten
168
12
 

Bijlagen

  • 1..jpg
    1..jpg
    101,8 KB · Weergaven: 78
  • 2.jpg
    2.jpg
    114,8 KB · Weergaven: 63
  • 3.jpg
    3.jpg
    111,5 KB · Weergaven: 66
  • 4.jpg
    4.jpg
    92,4 KB · Weergaven: 70
Laatst bewerkt:
Is dit ook van toepassing wanneer je via de iPad verbinding maakt met het KPN-netwerk?

Wat vaak voorkomt is dat de SMTP-server van een provider alleen werkt wanneer je gebruik maakt van hun netwerk.

Ik zie dat je gebruik maakt van een eigen domeinnaam, heb je daar een hostingpakket voor afgesloten of is dat gekoppeld aan KPN-diensten?
 
waarom staat de ssl verbinding aan.
Heb je na het instellen de ipad opnieuw opgestart?
Al op de site van kpn gekeken naar de handmatige instellingen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan