Probleem met me nieuwe geluidskaart.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Notorious

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 jan 2003
Hallo,

Ik de trust 511 5.1 sound expert digital suround gekocht (Ik kreeg hem bij de Trust Soundwave 2000P 5.1), maar hij werkt niet , windows herkent hem wel en ik heb hem geistalleerd en alle drivers ook geinstalleerd. Ik heb alle kabels enz ook goed in mij pc en subwoofer zitten.

Het probleem kan zijn dat ik ook nog een onboard geluidskaart heb. Maar ik heb deze nu uitgeschakeld in mij bios. De gameport heb ik eveneens uitgeschakeld in mijn bios.

Kan iemand mij helpen met dit probleem?

Alvast bedankt.

Welkom op de Helpmij !

Als je in de bios je onboard kaart uitgeschakeld hebt, is dat in ieder geval al een begin.

Hoe staan de geluidssettings in Windows ?
WELKE Windows heb je ?

Kijk eens hoe je instellingen staan bij "deze computer" "configuratiescherm" geluidsinstellingen / boxen / volume.

Met een beetje "geluk" staat je volume "dicht".

Geluidskaart

Heb je de oude drivers (van die onboard kaart) ook gewist.

Ten 2e kies in het configuratie scherm bij geluiden en audio apparaten tabblad audio en kies de standaard kaart (de Trust dus).

Mocht je zoals pasja al zei de geluidsinstellingen goed hebbben dan kun je bij luidspreker instellingen / geavanceerd kiezen voor de speakeropstelling.

Grtz.

Maak je geen vergissing met de stekkertjes? Bijvoorbeeld Digital in verdraait met Audio in?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan