probleem met medion wifi versterker

Status
Niet open voor verdere reacties.

mrbrasta

Gebruiker
Lid geworden
14 okt 2012
hallo, onlangs hebben we een wifi versterker van medion gekocht, we hadden geen verbinding op zolder en hebben voor de laptop een versterker gekocht, alles is volgens mij correct geinstalleerd , de verbinding van het huidige wifi singaal word versterkt , er is verbinding, maar we krijgen geen internet toegang :$ !

Hulp gevraagd

alvast bedankt.

modem/router wel eerst gereset???
heb repeater, switch,en wifi meerdere keren uitgezet en opnieuw opgestart, er was ergens een probleem met default gateway dacht ik maar vind het probleem niet, als ik laptop naar beneden haal kan ik zonder de repeater op het internet ,wanneer ik met de repeater probeer heb ik geen internet toegang meer

met repeater bedoel je toch die Medion wifi versterker? Wat is het merk en type vd modem/router die op de Internet toegang is verbonden? Staan er nog andere toestellen tss want je spreekt ook over een switch?

Zou gewoon keihard kunnen zijn dat de koppeling met het netwerk beneden niet (goed) is gemaakt in de repeater. Doe de installatie/inrichting van de repeater opnieuw.

Tijs.

volgens mij is alles correct geinstalleert want het signaal wordt versterkt onder de naam van de huidige wifi verbinding

Als het als een range extender is ingericht, dan wordt het doorgaans anders gekoppeld:
Je hebt dan 2 netwerken: <netwerknaam> en <netwerknaam>_EXT. <netwerk>_EXT wordt beschikbaar gesteld door de range extender, en die heeft zelf dan verbinding met <netwerknaam>.
Verbinden moet je pc/laptop/etc. dan met <netwerk>_EXT, als die pc/laptop/etc. zich bevindt in het stuk van het huis dat gedekt wordt met de range extender.

Verder weet ik het niet: Ik heb je apparaat niet, dus wacht gerust op tips van anderen.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan