Probleem met microfoon & wii

Status
Niet open voor verdere reacties.

Priscillaaaa

Gebruiker
Lid geworden
11 okt 2009
Hallo!

Ik heb sinds gisteren twee microfoons gekocht van Qware, voor de WII.
Maar nu wilde ik ze gebruiken en nou pakt Boogie Superstar & Disney Sing It deze microfonen niet. Het zijn gebrande spellen, dus misschien dat het hieraan ligt? Weet iemand hier misschien wat van?
Of kan het ook aan mijn USB-poorten van de WII liggen?
Ooooh, ennee.. kan het ook zijn dat het verkeerde spel gedownload is?

LIEFS

p.s. Mag er trouwens wel gepost worden over gedownloade spellen?:o

als je ze gister hebt gekocht zou ik er mee terug gaan en niet teveel mee gaan rotzooien.
verder als je andere mag uitzoeken zou ik officele nintendo accesoires nemen. of een ander merk proberen als ze die hebben. succes:thumb:

Ja het probleem is dus dat ze daar alleen maar dit merk hebben. (En verder hier in mijn dorp nergens wii accesoires hebben, ja klein dorp dan he?!;))
En ik heb ze geruild voor nieuwe van hetzelfde merk omdat ze dachten dat het aan die ene microfoon lag... maar ook deze doen het niet?
kan het niet zo zijn dat het komt door het gebrande spel?

xxx

heb nog even wat gelezen in de tussentijd en lees op andere fora (waaronder op een forum met iemand die de zelfde naam hebt als u) dat het inderdaad aan de kopien kan liggen en dat sommige spellen worden geleverd met microfoons en dat alleen die werken.
meer weet ik er helaas ook nie over.

succes verder :thumb:

(Wel al een oud topic maar mss.interessant daar wij ook lang hebben gezocht op het Net naar een oplossing)
Ik had gisteren het Wii Disney Sing-it gekocht voor mijn jongste zoon en kregen in eerste instantie de bijgeleverde Logitech micro ook niet aan het werken ,zelfs op 3 pc's werd ie niet herkend.

Je moet dus eerst de mic in één van de twee USB poorten pluggen,dan de Wii opzetten en dan pas de schijf plaatsen,doe je't in een andere volgorde lukt het idd. niet,we hadden een Qware geleend om te testen en daar was hetzelfde probleem mee.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan