Probleem met mijn externe harde schijf

Status
Niet open voor verdere reacties.

MrSvennie

Gebruiker
Lid geworden
27 okt 2010
Hallo,

Ik heb een probleem met mijn externe hdd. Het betreft een Maxtor harde schijf met voeding via het stopcontact. Als ik deze harde schijf op mijn desktop (Windows XP Professional SP3) aansluit, hoor ik kort een geluidje maar hij wordt niet herkend door windows. 1 keer kreeg ik kort een melding over een "stroompiek". Ik probeerde dit op te lossen door hem aan te sluiten op een USB-hub met externe voeding, maar dit mocht niet baten. Op mijn laptop (Windows 7 Professional SP1) werkt hij wel gewoon goed.
Wat is het probleem.

Mvg,

MrSvennie

Als hij het op een andere pc wél doet moet het toch aan je pc liggen.
Hoi,
Geef zoveel mogelijk info over je pc e/o laptop (merk/type e/o model/serienr. en welke versie v.h. besturingssysteem).
Hoe oud is je laptop/pc enz.
Geef ook evt. aan welke antivirussoftware e/o internetsecurity aanwezig is.
Wanneer is je probleem ontstaan, na een update, download, installatie v.e. programma of zomaar ineens?
Geef aan wat je zelf al hebt geprobeerd om het probleem op te lossen.
Succes verder met je vraag (dit is een standaard tekst).

Is wel vreemd dat hij niet werkt op een xp. Kan je de precieze foutmelding weergeven?

Dell desktop, Intel Pentium 4 processor 2.8 GHz, 2 GB ram. Geen idee hoe oud hij is. Ik gebruik AVG als anti-virussoftware. Ik heb al een hele tijd problemen met die harde schijf. Nooit geweten wat de reden is

Die problemen heb je die alleen als je hem op de desktop aansluit?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan