Probleem met mijn Pc windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

stefan97

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 jun 2012
Hallo,

Sinds enkele dagen doet mijn pc vreemd: Hij start soms niet goed op, en hij loopt vast.
Dit heb ik nooit eerder gehad ik zal de problemen wat beter omschrijven.
De pc start op tot het bureaublad maar vanaf daar kan ik soms niets dan, dan moet ik hem eerst 3x opnieuw opstarten door de aan/uit knop ingedrukt te houden.
En als ik het dan zover heb dat hij het doet zoals ik dat nu heb, dan loopt hij soms vast na enkele minuten maar soms ook niet.
De pc is van medion Windows 7, Quad Core 2 jaar oud

Te vage symptomen. Werkt hij in veilige modus wel? Opstarten en dan 238239389 keer op F8 drukken dan kun je kiezen voor opstarten in veilige modus.

Als ik de pc heb uitgezet door de knop een paar seconde ingedrukt te houden vraagt hij dat automatosch
Dus dat heb ik al eens geprobeerd maar dan geeft hij aan geen signaal hz60 en dan nog zon getal

Klinkt als dat je scherm dan alleen maar meer dan 60Hz kan weergeven.
Je hebt zeker geen monitor van een huisgenoot die je heel even kan lenen daarvoor?

Ik heb mijn pc terug gezet naar een andere datum en hij doet het weer.. Althans hij doet nog niet raar. Ik heb ook nog wat namelijk: de foutmelding die ik de vorige keer kreeg was windows werkt niet meer en dan 2 opties erbij: Proces beeindigen of annuleren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan