Probleem met MSN Live Messenger op nieuwe laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Poesjeszijnlief

Gebruiker
Lid geworden
31 jul 2006
Berichten
24
Hallo hopelijk hulpvaardige mensen,

Een paar dagen geleden heb ik een nieuwe laptop aangeschaft. Ik zit nu op het draadloze netwerk in mijn nieuwe kamer, en internet werkt goed. Het is alleen windows Live Messenger die ik niet aan de praat krijg.

Wanneer ik probeer aan te melden, krijg ik de foutmelding:

'Je kunt niet bij WLM worden aangemeld omdat het Windows Live ID niet bestaat of onjuist is' foutcode: 80048821

Precies dezelfde melding als wanneer je je wachtwoord/email verkeerd intik. Maar het vreemde is dat ik zeker weet dat ik het goed doe, mijn email/ww werken gewoon bij de login op hotmail.com, en ook bij de standaard windows messenger.

Ik heb al geprobeerd MSN toe te voegen aan de uitzonderingenlijst van mijn firewall (AVG Free) en de dll's die worden genoemd in een ander thread hier te registreren. Dit haalt echter allemaal helemaal niets uit.

Wie kan mij verder helpen? :)
Groetjes Margreet
 
Nog even wachten, want MSN ligt er uit op het moment. ;) Is een storing bij Microsoft.
 
Nog even wachten, want MSN ligt er uit op het moment. ;) Is een storing bij Microsoft.

Aha, ok.

Zou dat ook de reden kunnen zijn dat ik mijn outlook niet ingesteld krijgt? Ik wil graag mijn hotmail op die manier lezen, maar wanneer hij mappen probeert op te halen, blijft ie steeds maar om mijn wachtwoord vragen, tot in het oneindige. :shocked:

Groetjes Margreet
 
Zou goed kunnen, maar van Outlook i.s.m. Hotmail heb ik geen verstand, omdat ik al een tijdje geen Live meer gebruik. Als dat pas sinds kort is is het inderdaad te wijten aan de storing.
 
Uhm

Op mijn pc thuis kan ik wel gewoon op Live MSN en Windows Messenger doet 't wel, dus het is echt een probleem met deze laptop of het draadloos netwerk dat het verbindt met t internet.

Graag een antwoord van iemand met kennis van zaken. :p

~Groetjes!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan