Probleem met MSN messenger verwijderen in software

Status
Niet open voor verdere reacties.

pasmon

Gebruiker
Lid geworden
30 aug 2005
Berichten
7
goeiemorgen,ik heb gisteren mijn msn messenger 7.0 vervangen door de 7.5 versie,ik heb eerst alles van de 7.0 van mijn pc gehaald,zowel bij ZOEKEN in startscherm als ook op mijn C: schijf bij de programfiles.Volgens mijn pc is alles van de pc verdwenen,alleen als ik naar config.scherm en dan naar software ga blijft MSN messenger daar in de lijst staan.Krijg daar de msn messenger niet verwijderd terwijl hij voor de rest overal op pc weg is.Krijg een melding dat de PATCH niet bestaat,of niet toegangkelijk is.Heb nu dus in mijn software EN de 7.0 en de 7.5 staan.Heb ook al systeemherstel gedaan en pc teruggezet,maar ook dan krijg ik de 7.0 niet weg.Wie weet hier een oplossing op
 
Geplaatst door pasmon
goeiemorgen,ik heb gisteren mijn msn messenger 7.0 vervangen door de 7.5 versie,ik heb eerst alles van de 7.0 van mijn pc gehaald,zowel bij ZOEKEN in startscherm als ook op mijn C: schijf bij de programfiles.Volgens mijn pc is alles van de pc verdwenen,alleen als ik naar config.scherm en dan naar software ga blijft MSN messenger daar in de lijst staan.Krijg daar de msn messenger niet verwijderd terwijl hij voor de rest overal op pc weg is.Krijg een melding dat de PATCH niet bestaat,of niet toegangkelijk is.Heb nu dus in mijn software EN de 7.0 en de 7.5 staan.Heb ook al systeemherstel gedaan en pc teruggezet,maar ook dan krijg ik de 7.0 niet weg.Wie weet hier een oplossing op

OK dit gaan WE doen!

Deinstallleer effe 7.5!
Download dan msn 7.0
Installeer hem!! en kijk of je 7.0 ook kan ''Repareren'' als je dat kan wacht je effe (Licht aan je snelheid van je pc en adsl!) En dan Start, Configuratiescherm, Software, Msn Messenger 7.0
(Misschien is er een deinstal.exe verwijderd! waardoor je de 7.0 niet kan installeeren, Verder weet ik daar niks meer van af)

Als dit allemaal niet kan kan ik je ook niet meer helpen!
Sorry!
 
Geplaatst door yoran
Of..

Het is wel de bedoeling dat je posts toegevoegde waarde hebben. Dus antwoorden zoals deze en de daarop volgende graag achterwegen laten voortaan :)
 
Welke Windows heb je?

Via de volgende link kan je youruninstaller downloaden: http://www.breekpunt.nl/artikel.asp?Artikel=644&art=Yes
Het is een triial, maar je hoeft alleen maar msn te verwijderen.

Zoek msn op en klik op "uninstal". Als dit niet mogelijk is klik je op "clear it". Verwijder alle msn versie's op deze manier.

Daarna download je msn opnieuw en installeer je deze opnieuw.

Volgende keer wel beter opletten en eerst via software verwijderen.

Succes:)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan