Probleem met msvcrt.dll

Status
Niet open voor verdere reacties.

sutton

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2000
Sinds 2 dagen krijg ik de volgende foutmelding als ik sommige programma`s op wil starten:
Kan entrypoint van procedure_except_handler4_common niet vinden in DLL bestand msvcrt.dll

Ik heb al geprobeerd om het dll bestand te vervangen door een copie van een andere xp pc maar dat heeft niet geholpen.

Is er nog een andere mogelijkheid om dit te redden behalve een compleet nieuwe installatie?

Dat is toch hetzelfde als wat ik heb gedaan met het dll bestand te vervangen?

Probeer Windows Repair All in One
Ga naar Step 4 en laat daar een herstelpunt én een kopie van de registry maken door het klikken op "Create" en daarna "Backup".
Dan naar Step 5, waar je (voor jouw geval/probleem), na 1x op Start te drukken, alleen "Register System Files" aangevinkt laat. Klik weer op Start.

Tijs.

Laatst bewerkt:
Uitgevoerd zoals hierboven aangegeven maar heeft helaas niet geholpen

Omdat ik het niet voor elkaar kreeg met bovenstaande tips ben ik toch overgegaan tot een nieuwe installatie,iedereen toch bedankt voor de tips.

Graag gedaan m.b.t. de tips.

Graag nog even de vraag als opgelost aangeven: Klik op "Zet status opgelost" op de donkerblauwe horizontale balk, bijna bovenaan deze webpagina [die met "Zet status opgelost", "Onderwerp opties" etc.]

Tijs.

las dit (klik) nog.
Kan dus zijn dat je probleem nog terug komt als het aan software heeft gelegen.
Of het was een besmetting.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan