probleem met muis en scherm

• Onderwerp starter Onderwerp starter warr
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

warr

Gebruiker
Lid geworden
12 aug 2009
hallo

ik heb sins 1\2 weken problemen met de zwarte randen in mn scherm (ligt niet aan het scherm)

het probleem is als ik mn muis in de rechter rand schuif hij gaat op zn minst 5 cm uit mn beeld maar als ik klik (waneer hij uit mn scherm is) opent het mijn taakbalk en dat vind ik erg iritant waneer ik een FpS (first person shooter) aan het spelen ben
want ik kan namelijk nie schieten als mn taakbalk in mn scherm is

iemand help me dit is echt heel iritant aan het worden

Laatst bewerkt:
Druk naast of onder je beeldscherm op het knopje MENU en dan kan je je beeld veranderen zodat je muis niet 5 cm uit je beeld gaat.

Druk naast of onder je beeldscherm op het knopje MENU en dan kan je je beeld veranderen zodat je muis niet 5 cm uit je beeld gaat.

dat is het totaaaaaal niet
het zit niet in mn scherm het zit in windows waarschijnlijk

reageert op zn minst iemand wel die het weet?:shocked:

Heb je onlangs Windows XP opnieuw geinstalleerd of iets dergelijks? nieuw besturingssysteem?

Heb je onlangs Windows XP opnieuw geinstalleerd of iets dergelijks? nieuw besturingssysteem?

uhm nee eze desktop is net 9 maanden oud en heeft alle updates gewoon binnen gehad
wat me wel opviel was na een lading updates doet hij dit ik kan het aleen niet meer terug halen :confused:

Met systeemherstel kan je hem proberen terug te zetten. Misschien niet de beste oplossing maar als zo je probleem weg is zou het mooi zijn.

Met systeemherstel kan je hem proberen terug te zetten. Misschien niet de beste oplossing maar als zo je probleem weg is zou het mooi zijn.

dat is het 2de probleem....
ik wil geen systeem herstel doen....
na 3 weken *****n <--sorry
heb ik eindelijk er een programa op gekregen dat ik er op moest hebben
maar als ik systeem herstel doe zal die zeker weer verdwijnen:confused:

Toevallig de laatste tijd met 2 schermen tegelijk geprobeerd te werken of iets dergelijks?

Dit zou misschien kunnen werken.

Klik eens met rechts op het bureaublad kies eigenschappen en dan instellingen zie je daar een of twee monitoren staan ?
Het Windows bureaublad uitbreiden na deze monitor uit.

Toevallig de laatste tijd met 2 schermen tegelijk geprobeerd te werken of iets dergelijks?

Klik eens met rechts op het bureaublad kies eigenschappen en dan instellingen zie je daar een of twee monitoren staan ?

u bedoelt de ''1'' en de ''2'' bij beeld eigenschappen met de naam van de video kaart eronder

ik heb wel 2 video kaarten aan staan maar er is er maar 1 verbonden met mn scherm

ik heb de oude uit gezet (alle hokjes leeg)

en het is er nog steeds =S

Mensen badankt voor de hulp vooral jij LifeStyle het was de oplosing om de oude videokaart uit te zetten (nummer 2)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan