probleem met netwerkkaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

kvessen

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2002
We hebben sinds kort een router in huis staan en dat gaat op zich wel goed behalve bij een computer. de netwerkaart die daarin zit die doet het wel maar als de computer opnieuw word opgestart dan staat er in apparaatbeheer in een keer een uitroepteken bij. Na het opnieuw installeren van win98 doet die het weer maar na het opstarten is er toch weer een foutmelding.

Wat moet ik doen??? Het is ook zowat om windows elke keer opnieuw te installeren voordat je gaat internetten...

Greetz
Kor

Het is de computer van m'n pa waar het over gaat dus ik weet niet alles precies, maar volgens mij heeft die dat al geprobeerd. Is dus geen oplossing...

Maar bedankt voor de reactie

Greet Kor

Haal even uit een andere computer een netwerkkaart prop die in die w98 bak ! en kijk wat hij dan doet. en zet die Foute kaart in een andere pc mischien is die kaart wel aan het sterven!
Maar je kan ook wel even een nieuw kaartje halen ongeveer 10 euro kosten die dingen dan heb je er altijd een op reserve !!!

Wacht effe: je zegt dat ie het wel doe maar na het opstarten staat er een uitroepeken bij. Mijn conclusie is dus dat ie het NIET doet. Als je in apparaatbeheer bent, probeer dan de kaart 's opnieuw te installeren met de originele driverdiskette (Die heb je natuurlijk nog. Toch?) Of probeer via internet drivers voor jouw kaart te krijgen. Volgens mij ligt daar het probleem..

Ik snap er geen donder van maar het is gelukt om alles voor elkaar te krijgen. Het heeft ons zo'n drie weken gekost om de router + pc's aan de praat te krijgen. Ik hoor het de verkoper nog zeggen:"Nee het kan haast niet fout gaan, gewoon inpluggen en klaar". Nou forget it.... Maar bedankt voor de hulp die ik van dit forum af heb.

Greetzz kor

Heh heh, naar verkopers moet je nooit luisteren Maar de hulp is graag gedaan :-))

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan