probleem met netwerkverbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.

litmanen10

Gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2006
Ik heb al een tijd een draadloos netwerk verbinding van linksys. Nu deed internet het niet thuis, en heb ik eerst is de stekker uit het modem gehaald en er terug in gedaan en daarna de stekker uit de linksys wireless router gehaald en natuurlijk weer terug gedaan.. Nu vindt ie op mijn andere pc's niet meer het netwerk wat van ons zelf is. Ik zit nu nl. op het netwerk van de buren :rolleyes: hoe komt het dat de andere pc's niet het juiste netwerk kunnen vinden?

heb je vergeten je eigen netwerk als voorkeursnetwerk in te stellen

ik kan hem zo ie zo al niet vinden als ik naar het scherm van draadloze netwerkverbinding ga. Normaliter staat onze draadloze netwerkverbinding er dus ook bij te samen met deze van de buren waar ik nu op verteer. Maar ik snap niet waar die van mijn thuis is gebleven..

ik kan met mijn inloggegevens ook al niet meer in de settings van de router komen, terwijl ik dat, voordat ik mijn router gereset hebt, het wel kon! waar kan dit aan liggen?

Laatst bewerkt:
Router

Kun je de router niet pingen of op adres specifiek oproepen?
Kun je met b.v. een kabel in de router komen, soms moet de router eerst worden opgestart met een kabelverbinding.

Wel heb ik iets bereikt met:
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\NetBT\Parameters]
"DhcpNodeType"=dword:00000008

Hiermee zet je de connection op Hybride, standaard is dat 00000002
Soms komt die key niet voor maar mag je hem wel adden. Controleren na restart met IPCONFIG /ALL

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan