Probleem met nieuwe installatie Outlook 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.

inaexcel

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 dec 2005
Ik gebruik al jaren met veel plezier Outlook 2003 en bedacht nu dat het wel handig zou zijn om Gmail in Outlook te gebruiken. Hierbij is waarschijnlijk wat mis gegaan, want zodra ik Outlook opstart komt de melding dat er een fout in het register is en dat ik Outlook opnieuw moet opstarten of zo nodig opnieuw moet installeren. Na diverse pogingen heb ik Outlook opnieuw geïnstalleerd, maar het probleem blijft. Ik heb de reparatietool van Outlook al geprobeerd, maar dat helpt ook niet. Het lijkt wel of de nieuwe Outlook over de oude wordt gezet, want ik heb nog steeds een gmailadres in Outlook. Ik heb met Ccleaner het register opgeschoond, maar kan Outlook niet meer gebruiken! :confused:
Weet iemand raad hoe verder te handelen??

Hallo,

Wat je kan proberen is het volgende:

Systeemherstel, herstel de pc naar de datum dat Gmail is toegevoegd aan Outlook.

Let erchter wel op! Uw installatie's na die datum worden verwijderd en Outlook word herstelt, maar uw bestanden BLIJVEN!

• Start
  • Programma's
  • In Windows xp: Bureau-assecoires, Systeemherstel
  • In Windows Vista: Bureau-assecoires Systeemwerkset, Systeemherstel
  • Kies de datum wanneer outlook het beste werkte
  • De pc wordt opnieuw opgestart\
  • succes!

Helaas, helaas. Ik had juist alle oude systeemherstelbestanden verwijderd. Dat zul je net zien, dan gebeurd er zoiets. :( Nog een andere suggestie misschien?

Alles van Microsoft Office deinstalleren, maar dan ook werkelijk alles!

Daarna na de C schijf gaan en de gehele map Microsoft Office delete-en. Deze vindt je in de map: Program Files.

Ik hoor nog van je of het is gelukt!

Daarna kun je Outlook 2007 installeren, tenzij je echt 2003 wilt houden, kan ik je verder helpen, maar geef dit eventjes aan!

Bedankt en succes!

Alles van Microsoft Office deinstalleren, maar dan ook werkelijk alles!

.... dan ook even uitleggen hoe TS dat doet, behalve het verwijderen via het config.scherm.

Daarna kun je Outlook 2007 installeren, tenzij je echt 2003 wilt houden, ........

Heeft TS dan aangegeven te overwegen over te stappen op 2007?
Weinig zinvol dus, tenzij het probleem op te lossen zou zijn door die overstap. Maar dat weet jij niet en is uiteraard ook niet het geval.
TS zou dus moeten overstappen op 2007 omdat jij hem/haar dan verder zou kunnen helpen ?????

Laatst bewerkt:
Wat je ook kunt proberen is: Start het Configuratiescherm. Zorg ervoor dat je de Klassieke indeling krijgt (in de linkermarge kun je daarvoor kiezen, als je nu de 'moderne' variant hebt).

Dubbelklik dan in het Configuratiescherm op het icoontje Mail (die soms e-Mail of Post heet).

Verwijder het Outlook-profiel dat je nu blijkbaar die problemen geeft (en waar Gmail nog in opgenomen zit). Heb je maar 1 profiel, dan heet die normaal gesproken Outlook.

We horen wel of het je geholpen heeft.

Tijs.

Helaas, ik heb van alles geprobeerd, maar het is niet gelukt. Ik heb windows opnieuw geinstalleerd en outlook en nu werkt alles weer perfect.
Toch bedankt voor jullie adviezen.:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan