Probleem met NIS

Status
Niet open voor verdere reacties.

canaQ

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2005
Hallo allemaal,

Ik had laatst Norton Internet Security 2006 gedownload, en dat was een trial. Ik kan nergens een crack vinden, dus heb ik hem weggegooid, omdat de 15 dagen trial voorbij waren. Nu heb ik NIS 2005 gedownload, maar ik kan die niet installeren. Als ik op 'Install NIS 2005' klik, gebeurt er gewoon niks.
En als ik dan vervolgens ook in de map 'Software' ga kijken (bij 'Configuratie scherm') dan zie ik dat NIS 2006 daar nog steeds bij staat.
Kan iemand mij met dit probleem helpen? Want ik zit nu dus zonder firewall, virusscan, enz.

dat is wel normaal want de gasten zijn echt niet dom zoals jij nu denk ik denkt, want ze slaan in de bron van je pc natuurlijk op dat jij al 15 dagen hebt gebruikt.

[edit by mumzel]Wat hier stond is verboden op helpmij.

Laatst bewerkt door een moderator:
Gewoon het programma aanschaffen.

[edit mumzel] verwijderd vanwege het niet stroken met de huisregels.

Geplaatst door marcovalk
dat is wel normaal want de gasten zijn echt niet dom zoals jij nu denk ik denkt, want ze slaan in de bron van je pc natuurlijk op dat jij al 15 dagen hebt gebruikt.

wat hier stond mag niet....

dit mag niet he volgens de huisregels

welkom op helpmij

Geplaatst door canaQ
Hallo allemaal,

...
Kan iemand mij met dit probleem helpen? Want ik zit nu dus zonder firewall, virusscan, enz.

Je hebt bij het aanmelden op Helpmij.nl de huisregels kunnen lezen, maar blijkbaar niet gedaan. Zou je dat alsnog willen doen?:)

Er bestaan gratis firewalls en antivirus programma's die het ook goed doen. Neem er daar dan een van als je niet wilt betalen.

ow, het spijt me dat ik de huisregels niet gelezen heb.. :confused:
Maar kan iemand mij mss toch vertellen hoe ik Norton er nu compleet kan afgooien ? :rolleyes:

:D Mumzel had mijn volkomen legaal antwoord ook weggehaald, dus nogmaals:

Gewoon dit lijstje even bekijken qua versie en dan daarna schoon je Norton installeren.

Volledig verwijderen Norton AntiVirus 2003 en ouder: http://service1.symantec.com/SUPPORT/nav.nsf/docid/2001092114452606
Volledig verwijderen Norton Internet Security 2003 en ouder: http://service1.symantec.com/SUPPOR...sf&view=docid&dtype=&prod=&ver=&osv=&osv_lvl=
Volledig verwijderen Norton 2004 en 2005 (zowel NAV als NIS): http://service1.symantec.com/SUPPOR...sf&view=docid&dtype=&prod=&ver=&osv=&osv_lvl=
(@ Buffy)

Het was op zijn vraag om een verlopen progamma weer te laten werken niet volgens de huisregels, maar ok.

Ok, heel erg bedankt !
Ik zal de volgende keren eerst de huisregels lezen voordat ik iets post ! :rolleyes:

Ik heb nog een vraag, maar ik durf hem bijna niet te stellen omdat ik de huisregels nog niet heb doorgelezen.. Ik gok het erop:
Soms kan ik ineens geen internet meer gebruiken. Hij heeft gewoon verbinding, en andere programma's die internet nodig hebben, doen het wel gewoon. Dus ik dacht dat het aan iexplorer lag. Ik download de nieuwste versie, maar hij zegt dat ik die niet kan installeren omdat ik een nieuwere versie heb. Als dat internet het niet meer doet, komt er te staan dat hij de pagina niet kan openen.
Iemand een idee hoe dit kan?
(Als ik de huisregels weer overtreed, dan spijt het me echt heel erg !!)

Geplaatst door canaQ
Ik heb nog een vraag, maar ik durf hem bijna niet te stellen omdat ik de huisregels nog niet heb doorgelezen..
(Als ik de huisregels weer overtreed, dan spijt het me echt heel erg !!)

Zoveel zijn het er niet hoor :)

Nee niet echt :) beetje meer info? wat voor verbinding heb je? ( kabel, adls) heb je een misschien een draadloze verbinding?

Geplaatst door mumzel
Nee niet echt :) beetje meer info? wat voor verbinding heb je? ( kabel, adls) heb je een misschien een draadloze verbinding?
ADSL van HETNET (3.0 Mbps).
Soms als ik op internet wil, lukt dat niet. Hij geeft dan de foutmelding dat hij de pagina niet kan vinden. Dit doet hij bij alle sites zo. Andere programma's die internet nodig hebben (bijv. een online spel) kan wel gewoon gespeeld worden. Dus aan het internet kan het (naar mijn mening) niet liggen. Als ik mijn pc dan reboot, doet internet het gewoon weer. En dan na een (lange) tijd, kan die de pagina weer niet vinden..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan