Probleem met Nokia N73 na updates

Status
Niet open voor verdere reacties.

McKroket

Gebruiker
Lid geworden
27 aug 2006
Berichten
166
Ik wou nieuwe liedjes op mijn Nokia N73 zetten.. dus ik sloot hem via de kabel aan op mijn pc.
Alleen hij maakte een beetje slecht contact.. dus soms deed ie het en soms niet.
Ik kreeg het niet voor elkaar om die liedjes erop te zetten wat voorheen wel wou, dus ik besloot de nieuwste updates te downloaden/instaleren.
Ik moest de telefoon aansluiten op de pc en dan ging ie instaleren. Dus ik aansluiten.. blijft ie halverwege stil staan. En ik kijk op mijn display van mijn mobiel en die is uit. Ik heb daarna nog een kwartier gewacht. Toen trok ik de stekker eruit en vanaf die tijd doet hij nu helemaal niks meer.

Weet iemand hier een oplossing voor.. ?
Hoe ik dit zelf op kan lossen ?
En als dat niet kan wat ik dan moet doen?
En word dit vergoed met het garantiebewijs ?
 
Ga met je telefoon naar een Nokia Service Point. Daar kunnen zij de software er opnieuw opzetten. Dit is gratis zolang je garantie hebt en aangezien de N73 nog geen 2 jaar uit is, heb je die gewoon.

Adressen voor Service Points kun je op de Nokia-site vinden.

Het slechte contact maken met de telefoon (het probleem wat je had) lijkt mij niets te maken hebben met de software in je telefoon. Dat lijkt me eerder een probleem op je pc (misschien een firewall die dwars ligt?).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan