Probleem met Norton System Works

Status
Niet open voor verdere reacties.
O.K. dank jullie wel, ik heb het bij de andere instructies opgeschreven. Hoop dat ik binnenkort genoeg moed verzameld heb om alles uit te voeren. Ik laat het jullie weten. Hartelijk dank voor de adviezen! Gr. Witchy.

P.S. Ik heb een oude computer van mijn ex-werk gekregen (bij het afscheid) en wil die gebruiken om te "oefenen" maar ik krijg het stomme ding niet geformatteerd, jammer genoeg. Het is een Compaq.

Als je de gegevens van die ouwe Compaq vermeld en in de juiste sectie plaatst wordt dat ding mogelijk ook weer tot leven gebracht! We blijven je volgen! :D

Hallo Saldos en Gezina,
Ik heb moed gevat en alle instructies uiteindelijk gevolgd, moeizaam punt voor punt, en daarna NSW opnieuw geïnstalleerd. Vol verwachting computer opnieuw gestart....
Het resultaat: niets, nix, nada! Ik heb nog steeds dezelfde problemen met NSW dus het is allemaal voor niets geweest! O wat baal ik hiervan zeg. Ik snap ook niet hoe dat kan, er was echt niets meer van Symantec op mijn computer.
Daarbovenop kon ik de update van Norton Antivirus die ik gister binnen kreeg, ook niet installeren. De hele lijst met foutmeldingen heb ik doorgezonden naar Symantec, zoals in de instructie daarbij was gevraagd. De virusdefinities zijn dus wel bijgewerkt, het is kennelijk een update van het programma zelf.

Weten jullie het nou nog?
Groet, Witchy

Hoi Saldos,
Klopt, die LU1812 melding krijg ik ook steeds na LiveUpdate. Heb het doorgestuurd naar Symantec volgens de instructies en zag daar op het forum dat tallozen dezelfde foutmelding hebben. Dat moet aan Symantec liggen.

Ik heb ook via de reply functie in de mail die ik van Symantec kreeg doorgegeven dat ik nog steeds dezelfde problemen had en ik had met een paar uur al antwoord terug van dezelfde man met nieuwe uninstall en install instructies èn de mededeling 'This issue is due to improper uninstallation and corrupt installation'.

Zucht....

oke, dan weten we in iedere geval waar het aan ligt.
Dan is het gewoon even afwachten totdat Symantec weer andere updates laat downloaden.
Je kunt in de tussentijd wel de virus definities zonder de andere updates installeren in iedere geval.

Tsja, wat NAV betreft, maar om van de andere problemen af te komen kan ik wéér alle NSW verwijderen en opnieuw installeren. Ik krijg er een sik van...:o

Witchy,
Als het goed is dat zijn de problemen bij Symantec verholpen dus dan kun je nu wel normaal Norton updaten.

Dank je wel Saldos, ik heb direct live update gerund en inderdaad nu het bericht gekregen dat ik alle updates binnen heb en er niets behoeft te worden gedownload. Hè hè, tenminste iets wat werkt :D

Geplaatst door Witchy
Dank je wel Saldos, ik heb direct live update gerund en inderdaad nu het bericht gekregen dat ik alle updates binnen heb en er niets behoeft te worden gedownload. Hè hè, tenminste iets wat werkt :D

Graag gedaan :)

NSW weer perfect op nieuwe comp

Het probleem heeft zich inmiddels vanzelf opgelost aangezien mijn computer is overleden (of de harde schijf). Uit pure frustratie heb ik een nieuwe gekocht maar dat was misschien niet eens nodig geweest. Nou ja, NSW geïnstalleerd en alles werkt natuurlijk weer feilloos. Moet erg wennen aan XP en ik krijg de melding dat Norton Clean Sweep niet werkt met Hyper Threading. Dus moet ik die dan maar uit laten staan? Worden geïnstalleerde programma's in XP wel goed verwijderd?

NSW weer perfect op nieuwe comp

Het probleem heeft zich inmiddels vanzelf opgelost aangezien mijn computer is overleden (of de harde schijf). Uit pure frustratie heb ik een nieuwe gekocht maar dat was misschien niet eens nodig geweest. Nou ja, NSW geïnstalleerd en alles werkt natuurlijk weer feilloos. Moet erg wennen aan XP en ik krijg de melding dat Norton Clean Sweep niet werkt met Hyper Threading. Dus moet ik die dan maar uit laten staan? Worden geïnstalleerde programma's in XP wel goed verwijderd?

Re: NSW weer perfect op nieuwe comp

Geplaatst door Witchy
Moet erg wennen aan XP en ik krijg de melding dat Norton Clean Sweep niet werkt met Hyper Threading. Dus moet ik die dan maar uit laten staan? Worden geïnstalleerde programma's in XP wel goed verwijderd?

Witchy,
Wat betreft je vraag over Hyper Threading: lees dit maar even:
http://service1.symantec.com/SUPPOR...88256b2000706b8d?OpenDocument&src=bar_sch_nam

En wat betreft de geinstalleerde programma's of ze wel goed verwijderd worden: Nee, want er blijven altijd dingen achter. Bijvoorbeeld in c-program files en ook in de registry.

Dat is een heel duidelijk document Saldos, dank je wel. Waar het op neer komt is dat Symantec meedeelt dat Clean Sweep niet werkt met hyperthreading, punt uit.

Kun je Clean Sweep wel aanzetten vlak voor een installatie met de bedoeling die installatie te monitoren of kan dat ook niet? Is er een ander programma dat een installatie bijhoudt en weer netjes kan verwijderen?

Geplaatst door Witchy
Kun je Clean Sweep wel aanzetten vlak voor een installatie met de bedoeling die installatie te monitoren of kan dat ook niet? Is er een ander programma dat een installatie bijhoudt en weer netjes kan verwijderen?

cleansweep gewoon helemaal niet met hyperthreading,
Je zou een aantal andere cleaners kunnen probleren vanaf hier:

http://www.downloadsafari.com/listing.asp?one=utilsuninstall

Maar persoonlijk raad ik je ashampoo aan. Die staat er ook bij op die lijst. Ik hoop dat die wel werkt met hyperthreading.

Laatst bewerkt:
Hoi Saldos,
Ik heb op de lijst gezien dat bij beide versies van Ashampoo niet Windows XP vermeld staat. En toen ik de download link probeerde van Ashampoo 2000 werkte die niet. Ik heb op hun website nu Ashampoo Uninstaller Suite v. 1.32 gedownload, kennelijk kun je die proberen met de free trial key, als ik het goed heb begrepen tenminste. Maar als die niet werkt met hyperthreading heb ik nog meer afval op de computer om op te ruimen...:(

hm, Ashampoo Uninstaller Suite werkt dus ook niet met hyperthreading.
Je zou ashampoo deluxe kunnen proberen. Dat is ook shareware.
Je hebt nu toch al die bestanden die over zijn gebleven van ashampoo Uninstaller Suite, dus het maakt niet zoveel uit om nu ook deluxe te proberen omdat het dezelfde bestanden gebruikt.
En als die dan ook niet werkt met hyperthreading, dan weet ik het ook niet welke wel werkt met hyperthreading.

Hoi Saldos,
Ik heb Ashampoo geprobeerd met een klein programmaatje en het werkt wel. Tenminste, alles is weer netjes opgeruimd als ik dat zo zie. Dus daar ben ik heel blij mee. Alleen weet ik niet hoelang het programma werkt, ik wil niet de hele suite maar alleen het uninstaller gedeelte, ik heb niet op hun website kunnen uitvinden of dat ook mogelijk is. Groetjes en bedankt voor de tip! Witchy.

Witchy,
Ik geloof dat je de ashampoo suite in de easy mode kunt zetten en in de advanced mode.
Indien je het in de easy mode zet, dan heb je alleen maar de uninstaller geloof ik.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan