Probleem met Nvidia Geforce 8500GT.

Status
Niet open voor verdere reacties.

VincentLol

Gebruiker
Lid geworden
27 jun 2010
Hallo iedereen,

ik heb een probleem met mijn Nvidia Geforce 8500GT.
Het probleem is: hij wordt te heet ; ik krijg een BSOD (Blue screen of death) fout code: 0x000000116 fout bestand: nvlddmkm.SYS
ik had windows 7 daar had ik problemen mee dus heb ik 2 keer Win XP geprobeert, alle 2 zeggen na bios: cannot load operating system.
nu heb ik windows vista.
daar is de fout: als ik het bureaublad zie, na opstarten hangt, hij vast en dan krijg ik zwart beeld.
ik heb alle drivers geeupdate. ik heb verder geen geld om een nieuwe videokaart te kopen.

hardware specs:
Moederbord :Asus P5KR.
Proccesor : Intel Core 2 Duo E6750.
Geheugen : 3071 MB.

kan iemand helpen?

Vincent

Kast al opengehad om het stof van de kaart te verwijderen?

En de melding zou toch te maken hebben met je drivers als google mij de juiste resultaten geeft. Verwijder de drivers eens, opnieuw opstarten en dan nieuwe installeren. Mits je in windows kan komen (veilige modus?)

ik klikte op installatie ongedaan maken, daarna wou hij niet meer de drivers installeren. alle stof is verwijdert inclusief het stof van de proccesor.

Ok, met dat antwoord kan ik niet zoveel.

Je mist dus drivers? Dan downloaden en installeren die drivers.

De drivers zijn geeinstallerd met succses nu.
alleen waneer ik bijv combat arms speel hangt hij in het spel vast na 5 min.
de tempraturen van de GPU blijken rond de 60 graden te zijn, dus ik weet niet meer waar het aan ligt.

nu weet ik het zeker, het ligt aan de drivers. als ik namelijk de drivers verwijder doet alles het weer normaal...

Je verwijdert toch wl eerst de drivers, doet een herstart en instalelerd dan nieuwe?

Maar wellicht een oudere versie van de driver proberen? Op bovenstaande manier.

Dat is wat ik nu de hele tijd probeer... maar het probleem is dus dat windows update automatisch de nieuwste drivers download en installeert. die kan ik uiteraard verwijderen maar daar is een restart voor nodig en dan herhaalt het verhaal zich

Automatische updates uitzetten en alleen die updates downloaden die jij wilt?

laat maar zitten, hij is nu helemaal kapot; bij opstarten hoor ik gelijk piepjes....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan