probleem met office 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.

jonazi

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 dec 2005
hey

Ik zit hier met een probleemke ivm het installere van microsoft office 2003.
Office 2003 stond geinstalleerd op mijn pc en werkte naar behoren. Plots was dit niet meer het geval. telkens als ik de programma's wil opnen geeft windows installer aan dat de functie die ik wil openen zich op een netwerkbron bevindt die niet beschikbaar is.
Ook vraagt windows installer mij om in het onderstaande vak een ander pad naar een map met installatiepakket 511741.MAINSP1op.msp. te typen. Idem wanneer ik office wil uninstallen of als ik mijn cd rom gebruik.
Kan iemand mij zeggen wat ik moet doen?

thx

ik vind het zeer eigenaardig dat wanneer ik dan office 2000 installeer allles in orde is

Geef Office zijn zin en leidt deze naar een map met installatiepakket 511741.MAINSP1op.msp Het pad zal wel opgegeven zijn.
Kijk eens wat er gebeurt.

Dit zou wel eens een map van Servicepack1 kunnen zijn.
Klopt het dat je Servicepack 2 er niet op hebt?

Laatst bewerkt:
hey

na lang zoeken heb ik het nu zelf gevonden.
Ik ben erin geslaagd microsoft office 2003 te verwijderen met de "windows installer clean-up utility" daar dit niet ging op eender welke andere manier...
dan heb ik gewoon office 2003 opnieuw geïnstaleerd.¨

link:

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;290301

Enkel is er nu nog een klein probleempje..excel,power point,outlook,...werken perfect. alleen heb ik mijn vragen bij word en acces..
acces opent gewoon niet,ik krijg een foutmelding "rapport wel of niet verzenden"
Word opent gewoon zeer traag in tegenstelling tot bijv powerpoint,en telkens wanneer ik een opgeslagen bestand wil openen geeft men pc aan dat dit niet gaat omdat ik eerst dialoogvensters moet afsluiten,als ik dan op OK druk krijg ik wel mijn bestand na een kleine poos wachten??

iemand een idee??

ik geef nog een print scr

Heb je al eens geprobeerd om via Software en instellingen word en acces te 'herstellen'? Of
uninstall en opnieuw installeren?

ok het is opgelost,gewoon ff updaten

thx voor de hulp:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan