Probleem met openen E-mail adres op internet site.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Anne lies

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 sep 2007
Beste lezer(es),
Als ik op een internetsite ben, en daar een e-mail adres open, krijg ik de volgende melding:" Kan deze bewerking niet uitvoeren omdat de standaard e-mailcliënt niet juist is geïnstalleerd." Als ik dan op OKEE klik, krijg ik wel over de zestig vensters op het scherm met de tekst "Bewerking is afgebroken" Wat kan ik hieraan doen?

Het enige wat je kan doen is je e-mailprogramma opnieuw installeren. Als dat outlook express is kan je dat doen bij 'Start/Configuratiescherm/Software' via de optie windows onderdelen. Je haalt het vinkje weg bij OE en klikt op OK. Als dat afgelopen is doe je het omgekeerde, je zet het vinkje weer aan en Windoze zal OE terug installeren vanaf de installatie CD. Als je een ander e-mailprogramma gebruikt kan je de setup gewoon opnieuw uitvoeren.
Na herinstallatie staan alle register onderdelen van je e-mailprogramma normaal weer goed.
Als je een ander programma dan OE gebruikt, zorg er dan voor dat dat ook effectief als standaard e-mailclient aangeduid staat. Dat doe je normaal in de configuratie of opties van het e-mail programma zelf.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan