• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

probleem met opmerking invoegen

Status
Niet open voor verdere reacties.

remmelcam

Gebruiker
Lid geworden
25 aug 2009
Hallo iedereen

Mijn probleem doet zich voor als ik probeer om commentaar in een cel in te geven.:confused:
als ik rechtermuisknop doe op een cel dan krijg ik geen mogelijkheid om commentaar in te geven ?

Als ik de beveiling van de sheet haal dan met het paswoord "britney" via de knop "beveiliging uit" kan ik wel aan de celeigenschappen?
En waarom c12 tot c42 enzo zo klein is weet ik ook niet.

In bijlage vind je een deel van mijn file die ik in elkaar aan het vijzen ben.

Graag help
Toch al bedankt

Bijlagen

Wat betreft de beveiliging:
Haal de beveiliging eraf en beveilig het werkblad waarbij je wel de objecten (op 1 na laatste in de rij) kunt aanpassen.

Wat betreft cellen C12 t/m C42:
Bij de celeigenschappen is de uitlijning ingesteld op Passend maken.
Daardoor is de inhoud van deze cellen zo klein.

Met vriendelijke groet,

Roncancio

helft reeds opgelost

Alvast bedankt voor de snelle reactie.

Het gedoe met de uitlijning en passend maken heb jij al mooi opgelost, zou ik niet naar gezocht hebben - te simpel- hahaha.

De oplossing die u geeft voor de beveiliging snap ik niet goed.
Via de knop "beveiliging uit" gebeurt er toch niets aan de celeigenschappen? Of zie ik dat verkeerd?

Uw antwoord:
Haal de beveiliging eraf (via mijn knop?) en beveilig het werkblad waarbij je wel de objecten (op 1 na laatste in de rij) kunt aanpassen snap ik ook echt niet wat je juist bedoeld.

Als ik de cellen van D22 tot AK42 selecteer, dan op blad beveiligen druk, staan enkel de 2 eerste opties aangevinkt en de optie objecten bewerken staat niet aangevinkt.

Graag nog wat hulp

Als je de optie Objecten bewerken aanvinkt en dan je werkblad beveiligd ken je wel opmerkingen invoegen. Let wel dat deze nu door iedereen kunnen aangepast worden. Wil je dit vermijden zal je de opmerkingen via een macro moeten invoeren(waarmee het wel mogelijk is om opmerkingen in te voeren in beveiligde cellen) dmv een extra knop(met wachtwoordbeveiliging) op je werkblad te plaatsen of via een sneltoets(wederom met wachtwoordbeveiliging)

Heeft er nog iemand een gedacht wat ik kan doen?

Hallo iedereen

Mijn probleem doet zich voor als ik probeer om commentaar in een cel in te geven.:confused:
als ik rechtermuisknop doe op een cel dan krijg ik geen mogelijkheid om commentaar in te geven ?

Als ik de beveiling van de sheet haal dan met het paswoord "britney" via de knop "beveiliging uit" kan ik wel aan de celeigenschappen?
En waarom c12 tot c42 enzo zo klein is weet ik ook niet.

In bijlage vind je een deel van mijn file die ik in elkaar aan het vijzen ben.

Graag help
Toch al bedankt

Het antwoord van warme bakkertje is niet de oplossing, sorry. De macro's en knoppen moeten blijven werken zodat niet iedereen aan alles aan kan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan