probleem met opslaan zip file the sims

Status
Niet open voor verdere reacties.

nathalie20

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2003
Berichten
5
Hoi,mijn naam is nathalie.
Ik heb een groot probleempje.
Mijn zus is een grote fan van the sims met al haar expansiespelletjes.Nu wou ik een cadootje geven voor haar voor onder de kerstboom,namelijk een cd'tje vol met gedownloade spulletjes van the sims in hip hop style.vb.de kleren ,meubels ,etc...
Je hebt namelijk heel veel fan site's van the sims waarop je allerlei leuke spulletjes kunt downloaden.
Deze zijn dan zip files die je kunt openen met het programma win zip.Maar aangezien we op de computer een bootmagic hebben,staat the sims op windows 98 en internet op windows XP.Dus ik wou alles opslagen op een cd -rommetje die ze daarna moest ontzippen in 98.
Nu ging dit wel eventjes vlot,tot op een bepaald ogenblik,ik weet begot niet wat ik verkeerd heb gedaan ,niet meer lukte.
Eerst kwam ik bij een site terecht er stond dan zo een afbeeldingkje van een stoel bv. ik klikte op downloaden en kreeg een venstertje te zien ,met daarop bestand downloaden met daarop niet zo lang erachter een venstertje met erop een tekstje met daaronder 3 vakjes,
OPENEN OPSLAAN ANNULEREN
Ik klikte op opslaan,deze computer,H:/ (voor de cd-rom)
en dan zag je een soort mapje met een soort rits op een vergrendeling.Het was gelukt.
Nu kwam ik op een nederlandse site,na andere sites,terecht en deed ik hetzelfde.Alleen kreeg ik nu een venstertje te zien bestand downloaden waarop het direct naar een bijna gemaximaliseerd venster gaat met als titel dit maar het bestand is uitgepakt.
C:\Documents and Settings\devisscher devissche\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.IE5\N6WNRLS1\SH%20-%20TinaMaria[1].zip
Ik krijg het niet meer als zip file naar mijn H:/
Ik heb alles al geprobeerd,maar niets helpt.
Als er iemand is die me kan helpen ,kun je me dan a.u.b. iets terugsturen op het email adres
konijntje74@hotmail.com
Dank je wel alvast.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan