Probleem met opstarten Pinnacle studio 21

Status
Niet open voor verdere reacties.

e de waele

Verenigingslid
Lid geworden
28 dec 2000
Berichten
2.694
Beste forum leden.
Ik ben wat aan het stoeien met pinnacle studio 20 Als ik nu opstart krijg ik de foutmelding Dit project bevat media bestanden die niet eenezig zijn .
u kunt deze altijd opzoeken in de missende medis op de tijd lijn. Wilt u opnieuw linken ? als ik dat doe dan kom ik uit op afbeeldingen en dan geeft
hij aan Whitebg_ wide.png Wat zou dat willen zeggen ??
e de waele
 
Hij linkt naar bestanden die niet meer bestaan.
Tja, het is vrij duidelijk.


Als jij een pak melk door je cornflakes wilt schenken, en je vraagt aan iemand om een pak melk uit de koelkast te halen, en dat pak is dan niet meer aanwezig.
Dan krijg je ook geen melk door je cornflakes.
 
Besta Aar
Wat kan ik nu nog doen ? Is dit alleen voor dit project of gaat het nu bij alle videos mis ??
e de waele
 
Hij zoekt de afbeelding Whitebg_ wide.png, en die vindt hij niet.
Ik heb geen idee of die van jou voor belang is. Die afweging moet jezelf maken.
 
Ik heb al gekeken bij de prullenbak maar daar staat hij niet bij Ik vind het vreemd dat hij daar met elke start mee terug komt
Het is het project van pinnacle zelf Is er niet iets omte herstellen Ik heb ook iets gelezen van missende media maar dat zie ik op de tijdlijn ook nergens staan ?
gamorgen eens zoeken alvast heel veel dank voor uw reactie
e de waele
 
Ik gebruik al 6 jaar geen Pinnacle meer, maar Vegas. Werkt qua opzet hetzelfde, maar is nog beter.
Maar ergens heb je een verzamelbak (Project Bin) in de editor met al je 'assets', zoals video's, afbeeldingen en texten. Een van die assets wordt dus niet meer gevonden.

Je kan de koppeling dan gewoon wissen. Maar je moet zelf uitzoeken of het van belang voor je project is, anders moet je in je backups gaan graven.
 
Laatst bewerkt:
Als dit zoals jij zegt 'het project van Pinnacle zelf' is, gaat het dan om een demo of voorbeeld project? Dan zou ik me daar niet druk om maken.
Ergens in de instellingen staat waarschijnlijk een vink bij 'opstarten met het laatst gebruikte project'. En dat wil je niet, want is dat Pinnacle project.
..dat wil zeggen, als ik het goed begrijp.
En áls ik het goed begrijp, negeer dan die opmerking, creëer een nieuw project, geef het een naam, sla het op. En herstart dan Pinnacle.
Dan ben je (als het goed is) van die foutmelding af.
 
Het probleem is opgelost door ik weet het zelf niet waardoor maar ik krijg de melding niet meer te zien
dus ik ga er van uit dat het nu goed gaat volgens mij werkt hij verder goed
Ik ben nu aan het stoeien met keyframes op fotos maar dat valt niet mee ik snap er geen bal van
deze draaien alle kanten uit behalve de goede Ik zou eigenlijk eens een paar goede voorbeelden moeten hebben
welke stappen ik moet ondernemen om het voor elkaar te krijgen wat ik wil
in ieder geval bedankt nog voor je tips
e de waele
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan