probleem met opstarten programma´s

Status
Niet open voor verdere reacties.

flippie123

Gebruiker
Lid geworden
26 dec 2004
Berichten
5
Sinds korte tijd heb ik als ik programma´s opstart de bijgevoegde melding elke keer.
Deze melding krijg ik onderanderen bij het opstarten van internet explorer, winamp, msn, windows instellingen programmas (zeg maar de programma´s die onder instellingen staan van start menu), en bij spellen. Het enige programma waarbij ik deze foutmelding niet krijg is bij explorer.

Nu was dit aan het begin niet zo´n heel groot probleem maar langzamerhand begint dit heel irritant te worden en begin ik te merken dat sommige programma´s niet helemaal goed werken (ook als dat vakje uitgevinkt is).

Weet een van jullie hoe ik dit kan uitzetten?

bvd.

image.php
 
Laatst bewerkt:
o en ik zie net dat mn uitvoeren balk ook weg is :confused:

*edit*
laat maar ik heb mn uitvoeren balk alweer maar andere probleem is er nog steeds adaware en dat soort onzin kan ook niks vinden.
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij kan je zoiets instellen bij Groepsbeleid. :confused:
Daar kan je komen door bij uitvoeren gpedit.msc in te typen en ok te klikken..

Daar vind je taloze instellingen voor groepsbeleid ga daar maar eens snuffelen...

:)


Leesvoer
http://wxp.mandersonline.nl/home.htm

:thumb:
 
heb mn pc geformateerd van wat ik op internet heb gevonden gaat het over een of andere worm, maar alle programmas die ik erop heb los gelaten werken er niet echt bij.
Maar als je er informatie over wilt moet je maar op secondairy log on zoeken en dan zie je vanzelf hoe of wat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan