Probleem met opstarten Windows

Status
Niet open voor verdere reacties.

Timmetjuh0

Gebruiker
Lid geworden
24 apr 2007
Berichten
15
Sinds vanochtend start mijn pc nietmeer op. In het begin start hij normaal op maar als hij eenmaal klaar is met het laden van windows (logo met blauw balkje) krijg ik een zwart scherm en gebeurt er niks meer.

Weet iemand misschien hoe ik dit probleem kan oplossen? En zou het aan mijn dvd speler kunnen liggen dat daar iets mis mee is, want hij deed de laatste dagen ietswat raar.
 
Ik heb soms last van hetzelfde probleem. Geen idee waar het aan ligt, maar bij mij blijkt het te werken om één keer op te starten in veilige modus (F8 indrukken tijdens booten), en dan vervolgens normaal te herstarten. Hopelijk werkt dit voor jou ook.
 
Als je in veilige modus kunt opstarten zoals magdiragdag zegt, zou je daarna kunnen proberen systeemherstel te doen.
 
Ik had al vanalles geprobeerd in veilige modus opstarten lukte wel maar het kwam niet tot een oplossing. Ik heb toen systeemherstel gedaan en nu werkt het weer. Hopenlijk werkt het nog wat langer dan alleen nu haha.

Groeten Tim,
 
ik heb precies hetzelfde probleem maar als ik in veilige modus opstart en ik doe systeem herstel, dan krijg ik precies hetzelfde probleem :(.
 
ik heb ook hetzelfde probleem alleen bij mij is nog erger: ik kan zelf niet in veilige modus: ik krijg een zwart scherm met een balk linksboven in veilig modus

mvg, miguel
 
Ik heb de computer van mijn dochter op de tafel staan.Hetzelfde probleem als mijn voorgangers. In de veilige modus komt er een zwart scherm en komt niet verder. Bij normaal opstarten komt het wondows logo in beeld en blijft hier op staan. . Als ik opstart met de windows schijf blijft hij de schijf maar onderzoeken en gaat niet verder. Zou het een virus kunnen zijn? Is er ook een foefje om toch de schijf te formatteren??
 
Laatst bewerkt:
Ik wil iedereen verzoeken die dit probleem heeft, een eigen topic te maken. Het is niet echt netjes "in te breken" in iemand zijn/haar topic. Daarbij is deze topic alweer een paar maanden oud en de vraagsteller heeft het probleem kunnen oplossen.

Ik sluit deze topic om de eerder genoemde reden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan