Probleem met opstarten.....

Status
Niet open voor verdere reacties.

_Enemico_

Gebruiker
Lid geworden
23 sep 2002
Berichten
285
Sinds gisteren heb ik een probleem met mij PC, hij maakte al tikgeluiden af en toe en reageerde dan nergens meer op...

Na een paar keer resetten ging het wel weer goed voor een paar uur maar nu wil die helemaal niet meer opstarten....

Ik krijg de volgende foutmelding:

Er is een probleem gevonden. Windows is afgesloten om schade te voorkomen.

Unmountable_boot_volume

Als dit de eerste keer is, dat u dit scherm met de stopfout ziet moet u de computer opnieuw opstarten. Als het scherm nogmaals wordt weergegeven kunt u het beste de volgende stappen uitvoeren:

Bla Bla Bla denk een bekend verhaal bij de meeste zoniet type ik straks het hele verhaal wel.

Als laatste staat er:

Technische informatie (mogelijk in Engels):

*** STOP: 0x000000ED (0x823D0900, 0xC0000006, 0x00000000, 0x00000000)

Ik heb echt geen idee wat dit is, ik heb de laatste tijd geen nieuwe hardware of software geinstalleerd en ik heb geen virussen en/of spyware, ik scan elke dag m`n pc.....

Kan iemand me please helpen?????

BVD.

_Enemico_
 
Geplaatst door _Enemico_
Sinds gisteren heb ik een probleem met mij PC, hij maakte al tikgeluiden af en toe en reageerde dan nergens meer op...

Unmountable_boot_volume


Klinkt als een schijf die het loodje heeft gelegd. Ik ben bang dat je er bijzonder weinig mee kunt.

Als je de schijf FAT32 is, dan kun je met een normale boot-diskette (www.bootdisk.com) wat documenten veilig stellen.
 
Geplaatst door Tiborv


Klinkt als een schijf die het loodje heeft gelegd. Ik ben bang dat je er bijzonder weinig mee kunt.


Het lijkt soms net of ie stiekem op wil starten maar dan mikt ie de pc helemaal uit.... Hoe kan ik controleren of het m`n HD is dan...??
 
Geplaatst door Tiborv


Klinkt als een schijf die het loodje heeft gelegd. Ik ben bang dat je er bijzonder weinig mee kunt.

Als je de schijf FAT32 is, dan kun je met een normale boot-diskette (www.bootdisk.com) wat documenten veilig stellen.


Neej het is geen FAT32 maar die andere.... SMTP ofzo kan dat....
 
NTFS, wellicht kun je wat bestanden via een andere PC redden, plaats de schijf in een werkende XP computer (als slave) en red wat er te redden valt.

Daarna de harde schijf helemaal leeghalen en formatteren om te kijken of er nog wat mee te doen is, ben bang van niet.
 
Geplaatst door Tiborv
NTFS, wellicht kun je wat bestanden via een andere PC redden, plaats de schijf in een werkende XP computer (als slave) en red wat er te redden valt.

Daarna de harde schijf helemaal leeghalen en formatteren om te kijken of er nog wat mee te doen is, ben bang van niet.


Hmzzzzz dat gaat me te ver laat die aapjes wat me de PC verkocht hebben dat maar fixen, is al de 3e HD in 4 maand dus echt lekker werkt het niet.......

Is er via de BIOS ofzo niet iets dat ik het kan checken....
 
Weinig, hooguit of de parameters van de harde schijf nog correct zijn, meestal stellen deze parameters zich vanzelf in en heeft controle weinig zin.
 
Geplaatst door Tiborv
Weinig, hooguit of de parameters van de harde schijf nog correct zijn, meestal stellen deze parameters zich vanzelf in en heeft controle weinig zin.


Ach jah dan mag die zaak morgen flink aan het sleutelen aan anders ben ik behoorlijk wat schoolwerk kwijt......:$

Thnx iig....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan