Probleem met oude gebruikers instellingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

sys88

Gebruiker
Lid geworden
14 apr 2004
Berichten
114
Hallo,

Mijn computer was een paar dagen geleden totaal vast gelopen. Ik moest hem daarom op nieuw installeren. Ik heb bij de windows installatie aangegeven om de hele hardeschijf Niet te formateren. Na de installatiestaan mijn bestanden enzo er nog steeds op. Als ik Documents and Settings kijk zie ik het map je van mijn eerdere windows versie nog steeds staan. Als ik er op klik geeft die aan dat ik geen toegang tot die map kan krijgen. Ik heb dat inmidels al verholpen doormiddel van veilige modes uit te voeren.

Mijn vraag is: Kan ik die documenten en instellingen over zetten naar mij huidige windows. En hoe doe ik dat. Want volgens mij werden emails ook in deze map op geslagen.
 
C:\Documents and Settings\gebruikersnaam\Local Settings\Application Data\Identities\mapnaam met allemaal letters en cijfers\Microsoft\Outlook Express\Postvak IN.dbx

dat bestand (en de anderen zoals Postvak UIT.dbx enz enz) kun je gewoon kopieren naar dezelfde map in je nieuwe profiel
 
IK gebruikte altijd outlook.
Wat moet ik dan doen????
 
oooh :confused:
zoek via start >> zoeken >> bestanden of mappen
es naar de bestanden uit m'n vorige post.
dan kun je in Outlook onder bestand, de berichten wel importeren vanuit een .dbx bestand.
 
Ik heb nog een probleem.

Ik dacht dat ik alle mactigingen op heb staan maar ik kom de sub-mappen niet in. Hoe kan ik de instellingen op alle sub-mappen van toepassing maken.
 
dan moet je even kijken of op de onderliggende mappen ook machtigingen zijn ingesteld, en zo ja dan moet je deze gewoon helemaal verwijderen.
 
Het is gelukt ik kan nu ook in de andere mappen komen. Ik zit nu nog met het probleem hoe krijg ik de oude emails in Outlook (Office).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan