probleem met outlook express

• Onderwerp starter Onderwerp starter banjo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

banjo

Gebruiker
Lid geworden
8 apr 2001
Hallo.ik heb windows 98 se op de computer staan.
Ik heb 2 e-mail adressen geinstaleerd.
Een op mijn eigen en een op mijn vriendin haar naam.
Als zij een mailtje wilt versturen met als afzender haar eigen e-mail adres verstuurd de computer met steeds mijn naam als afzender.
Ook als ze haar eigen e-mail adres bovenin de balk goed heeft staan.
Wie kan mij helpen?
vr gr
Banjo

Je kunt natuurlijk twee gebruikers aanmaken en dan zul je het probleem niet meer hebben als je alles juist instelt.
Op dit moment heb je bij je instellingen aangegeven dat altijd jouw account gebruikt moet worden bij berichtverzending.
Kijk eens bij de eigenschappen van haar account of jouw account gebruikt moet worden.

Ala je voor jullie beiden aparte Identiteiten aanmaakt gaat dit automatisch goed. Klik onder bestand op Identiteiten beheren.

Geplaatst door banjo
Hallo.ik heb windows 98 se op de computer staan.
Ik heb 2 e-mail adressen geinstaleerd.
Een op mijn eigen en een op mijn vriendin haar naam.
Als zij een mailtje wilt versturen met als afzender haar eigen e-mail adres verstuurd de computer met steeds mijn naam als afzender.
Ook als ze haar eigen e-mail adres bovenin de balk goed heeft staan.
Wie kan mij helpen?
vr gr
Banjo

Hoi,

Je kan bij EXTRA/ACCOUNTS je standaard account instellen.
Deze verzend en ontvangt.

Grtzzz.

standaard instellen bij accounts werkt ook niet
als ik mijn vriendin haar e-mail adres als standaard instel, wordt de e-mail onder mijn naam weer verzonden.
ps waar kan ik de identiteiten dan anders instellen?
vr gr
Banjo

Heb je het al met identiteiten geprobeerd? Zie mijn eerdere reactie. Werkt hier goed. De kinderen gebruiken saman OE en het blijft perfect gescheiden.

HELP HELP......heb nieuwe account aangemaakt, maar ben nu alles wat ik in mij mailbox had staan kwijt.
Hoe kan ik dit teruggkrijgen?????????????????
Banjo

Geplaatst door banjo
HELP HELP......heb nieuwe account aangemaakt, maar ben nu alles wat ik in mij mailbox had staan kwijt.
Hoe kan ik dit teruggkrijgen?????????????????
Banjo

Ben je de mapjes aan de linkerkant kwijt? Heb je het nieuwe account met dezelfde naam aangemaakt?

Falco

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan