probleem met outlook

• Onderwerp starter Onderwerp starter jojo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

jojo

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
net verse windows erop gezet en dus de "oude" outlook en geen express nu na alles goed ingesteld te hebben toch nog vage meldingen en kan niks verzenden en ontvangen met me email accounts:

Task 'pop3.xs4all.nl - Receiving' reported error (0x80040154) : 'Unknown Error 0x80040154'

Task 'pop3.hotmail.com - Receiving' reported error (0x80040900) : 'The server name you entered can not be found on the network (it might be down temporarily). Please verify that you are online and that the server name is correct.'

Task 'pop3.cistron.nl - Receiving' reported error (0x80040154) : 'Unknown Error 0x80040154'

misschien mis ik een dll file oid? hoe kan ik die outlook anders removen en outlook expres eropzetten/

bij voorbaat dank.
jojo

Hoi,

Je moet de accountgegevens van XS4ALL, Cistron en Hotmail controleren of verwijderen en opnieuw aanmaken.
Het is de vraag, of met name je hotmailaccount nog wel werkt. Daarvoor moet je een betaalde account bij hotmail hebben om nog 'popmail' via je emailprogramma te kunnen plegen.

(het-)installeren is zinloos, want ook bij Express zal je opnieuw je accountgegevens moeten invoeren. Dat is puur voor beveiliging: je kunt niet meer accountgegevens exporteren en importeren naar een andere omgeving; vroeger kon dat wel

die heb ik juist net opnieuw aangemaakt en toch houd ik die errors ?

Toch zou je Express kunnen verwijderen, opnieuw je pc starten en kijken of Outlook dan wél goed werkt.
Je kunt ook Outlook verwijderen (via het configuratiescherm) en opnieuw installeren (als je de installatiecd hebt.

pc geformat en andere winblows erop,nu werkt het wel weer thanks for the help

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan