Probleem met paswoorden !!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gr@smaaier

Gebruiker
Lid geworden
16 jun 2004
Telkens als ik naar een site ga die vraagt om inlognaam en paswoord krijg ik het bekende error schermpje van windows.

Keer ik terug op die site werkt hij wel zonder error alleen als de site opnieuw om de inloggegevens vraagt krijg ik weer dat schermpje van verzenden sluiten. :(

Doe ik niets aan het schermpje kan ik op de achtergrond gewoon doorgaan klik ik op sluiten dan sluit mijn internet explorer af. :mad:

Help Help Help..........

Geplaatst door Tanja1968
Heb je al gecontroleerd op virussen en spyware?

Online virusscanner: http://www.housecall.nl/housecall/housecall_tiscali_explorer.asp

En voor spyware moet je het eerste bericht in dit topic http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=169370 goed lezen. Plaats daarna in DAT topic een hijackthis log. De experts zullen je log nakijken.

Nou ik heb mijn pc met verschillende virusscanners spyware checkers na laten kijken en toen heb ik met hijackthis een log naar dit forum gestuurd en daar stond niets verontrustend in.:thumb:

Maar mijn probleem blijft bestaan ga ik naar een site waar inloggegevens nodig zijn tik in mijn inloggegevens in en dan krijg ik een schermpje van verzenden of sluiten met er is een fout opgetreden in iexplorer.exe. :(

Het heeft dus iets met de cookies te maken dat daar iets verkeerds gaat bij het wegschrijven van de inloggegevens want sluit ik af en ga ik terug naar de site en hij heeft de gegevens opgeslaan heb ik nergens last meer van maar ik kom ook op sites waar je altijd je inloggegevens moet invoeren en die klapt er steeds uit. :confused:

Wie kan me helpen.:thumb:

Hier al eens gekeken? In IE/Extra/Internet-opties, tabblad Inhoud, klik op AutoAanvullen en aldaar uit-aanvinken wat van toepassing is en klik OK.

Kijk ook eens in IE/Extra/Internet-opties, tabblad Privacy hoe daar de boel is ingesteld. Je kannie weten. :) Zet ook de boel eens op standaardniveau, tabblad Beveiliging.

Leeg eveneens de cache: Verwijder de "tijdelijke internet-bestanden'' (in IE/Extra/Internet-opties, tabblad Algemeen) door te klikken op "Bestanden verwijderen" Activeer het selectievakje "Ook alle offline items verwijderen". Klik op OK.

Wel raar dat je zulke foutmeldingen krijgt. Om welke site(s) gaat het eigenlijk?

Firewall te strak ingesteld? (indien aanwezig natuurlijk)

Uit je eerste post: "bekende error schermpje van windows" en "krijg ik weer dat schermpje van verzenden sluiten." Meldt eens de exacte foutmelding.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan