lafra002
Gebruiker
- Lid geworden
- 30 jan 2004
Ik heb een groot probleem, ik heb een Sony Vaio PC gekocht in juni. Na een paar maanden kwam het herhaaldelijk voor dat mn pc zomaar 'bevroor', lampjes van toetsenbord gingen uit, beeldscherm reageerde niet meer, niets meer. Met als gevolg dat ik mn pc met een aggressieve druk op de on/off knop moest herstarten. Dit gebeurde alleen maar 1 keer per dag, daarna niet meer, maar de volgende ochtend, gebeurde het weer (ongeveer na een kwartiertje), na veel gedoe heb ik besloten een system-restore te doen, zelfs alles met nullen overschreven, eventuele virussen (zou ik niet moeten hebben met Norton Antivirus 2004) zouden dan verwijderd worden. Na de system-restore heb ik niets geinstalleerd, zelfs geen hardware, en hij bevroor weer! Ik heb al diverse malen met Sony gebeld, maar die zeggen alleen maar, ja we komen m wel ophalen, (met als risico dat ik 65 euro moet betalen als ze niets vinden).
Weet iemand hier iets op, het blijkt dat het niet aan de software ligt, waar dan wel aan, ik heb geen idee...
J. Lafranca
Weet iemand hier iets op, het blijkt dat het niet aan de software ligt, waar dan wel aan, ik heb geen idee...
J. Lafranca