probleem met pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

Peter2009

Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2009
Berichten
7
Hoi,

Ik had virussen op mijn pc het is een fujitsu-siemens pc maar nu heb ik teveel eraf gegooid en kan de recover cd niet vnden hoe krijg ik nu alles weer geinstaleerd zoals bijvoorbeeld mijn geluidskaart.
Het is de volgende pc een fujitsu siemens SCALEO J-P
Heeft er iemand een link waar ik het systeem mee kan herstellen ?

Met vriendelijke groeten,

Peter
 
Hoi,

Welkom op Helpmij,

kijk eens op de site van fujitsu siemens en zoek naar je type kan je waarschijnlijk daar je drivers vandaan halen.

Modag
 
Hoi,

Dan wordt het tijd dat je op zoek gaat naar je recovery cd-rom want wie weet wat je allemaal verwijderd hebt. Dit is over het algemeen niet echt de manier om van virussen af te komen scannen meteen virusscanner is een beter alternatief.

Modag
 
Dat het niet goed is weet ik maar ik heb nu wel het probleem, dus van daar dat ik hier naar toe kom voor hulp, hoop dat iemand me kan helpen zonder die cd die ik niet kan vinden, en die vermoedelijk weg is gegooit doormijn vriendin
 
Hoi,

Gebruik de link van mrmusic daar zullen de drivers in ieder geval wel staan .

Modag
 
Hoi nu dit geprobeerd maar doet het nog steeds niet snap er niks van
 
Die link die je aangaf daar alle drivers die er stonden gedownload en geinstaleerd maar de cd/dvd en de boxen doen het nog steeds niet
 
Ik krijg nu een melding dat er geen uitvoer apparaten op deze computer zijn geinstaleerd
 
je moet gewoon een cdtje met xp erin stoppen en daarvan installeren en je code van je kast intypen, de drivers kun je van internet halen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan