• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Probleem met planning

Status
Niet open voor verdere reacties.

bartdeboer87

Gebruiker
Lid geworden
13 sep 2006
Wie kan mij helpen?

Ik ben in excel bezig met een planning, alleen de planning is op het moment heel onoverzichtelijk. (bijgevoegde bestand is maar een klein deel van het origineel)

Nu wil ik uit de planning halen wat van belang is
Namelijk als het bijv. week 43 is dat hij de waardes weergeeft van week 43 en de komende 3 week, dus in totaal een maand vooruit kijkt,
In de planning wordt ingevuld wanneer het personeel vrij is
(in het origineel wordt ook weergegeven waar ze moeten werken.maar ik probeer het stap voor stap uit te zoeken).
alleen het personeel dat een vrije dag (of meerdere moeten worden weergegeven in de samenvatting in blad 2. hier moet bij dezelfde week en dag staan wanneer deze persoon vrij is.

Dus als bijv. bas in week 43 donderdag vrij is, wil ik dat ook weergeven in de samenvatting
als ipo en ali blijven werken, hoeven hun namen in de samenvatting niet zichtbaar te zijn.

Ik heb geprobeerd om met formules en filters te werken dat ik week (datum) +3 week weergeef en een filter op de waardes zet, dat hij alleen de 4 week met waardes weergeeft. Alleen ik krijg het niet voor elkaar een filter te gebruiken die de rijen van de geselecteerde 4 weken alleen de namen met vrije dagen weer te geven.

Heeft iemand een idee voor dit probleem( heb in voorgaande projecten met “vergelijken” gewerkt, misschien zijn daar wel extra functies in? Maar dat ik deze nog niet weet

Hoop dat mijn vraag duidelijk is!
En dat jullie mij kunnen helpen

b.v.d.

B. de Boer

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan