Probleem met portable harddrive

Status
Niet open voor verdere reacties.

vinkuszz

Gebruiker
Lid geworden
23 jul 2006
Berichten
32
Vreemd probleem met verwisselbare disk

Na het probleem gister met de Lacie heb ik m terug gebracht en omgeruild voor een Imation disk 250gb.
Deze aangesloten maar hij wordt niet herkent door de pc.
Vreemde is dat als ik hem op een andere pc aansluit hij meteen word herkent en klaar is voor gebuik. Zal dus ergens een probleempje zijn met mijn pc iemand een idee ...?

En wat ook vreemd is heb net even een andere disk aangesloten op zelfde snoer en die doet het wel.........
 
Laatst bewerkt:
NIemand een idee om dit probleem te verhelpen ......? als het niet aan de disk ligt zal er iets met mijn pc loos zijn of zie ik dat verkeerd ...?
 
Yep. alles al geprobeerd wat ik kon bedenken. Heb ong 4 usb en nog extra usb hub allemaal geprobeerd in verschillende combinaties.
Maar zoals ik zei, het zelfde usb snoer met een andere disken dan doet die het wel, en de disk doet het ook op een andere pc:confused:
Verder als ik mijn de disk inplug gaat wel het blauwe lampje branden dus hij word gevoed alleen er gebeurd niks, en hij komt ook nergens te staan als verwisselbare schijf....
 
Jammer, niemand een paar tips die ik kan proberen....?
Het is dat de schijf het wel doet op andere pc anders gelijk terug natuurlijk, maar nu
hij het wel op een andere doet weet ik niet of het helpt als ik een andere ga halen....
 
Na gebrek aan tips toch deze maar weer geruild voor een ander merk. Gelukkig doet deze het wel zonder problemen :cool:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan