probleem met printer

Status
Niet open voor verdere reacties.

scialuna

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 jun 2009
Berichten
2
Hoi

Ik heb een probleem met mijn printer. Ik heb pas nieuwe inkt bijgevuld, de papierlade is vol en toch pinkt het lampje dat ik papier moet vullen. Normaal gezien als ik op dit knopje druk, begint de printer af te drukken maar nu dus niet. Ik heb hem al volledig uit elkaar gehaald en er zit nergens papier vast. Ik weet dus totaal niet waaraan het kan liggen.

Alle hulp en raad is welkom!
 
Welk merk printer heb je? Kun je een proef ( of test) laten draaien om te checken of de nieuwe cartridge(s) goed werken?
 
Mijn printer is een HP845c. Ik heb de nieuwe cartridges ongeveer een week, en toen lukte het wel om af te printen. Een testpagina afdrukken lukt nu ook niet meer.

Als ik hem een opdracht printopdracht geef, slaagt de printer wel aan, maar dan maakt hij een raar geluid. Het is net of hij wil beginnen, maar dan opeens vast slaagt en dan blijft het lampje van de papierlade bijvullen pinken.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb altijd HP printers gehad omdat ze relatief goedkoop zijn in gebruik.
Ze hebben regelmatig kuren, wat ik probeer op te lossen door de printer te deinstalleren - en wel volledig - en daarna volgens het instructieboekje weer te installeren. Dat gaat verrassend vaak goed - maar alleen als de staande versie echt schoon is gedeinstalleerd; restantbestandjes snapt ie niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan