Probleem met programma

Status
Niet open voor verdere reacties.

ethias

Gebruiker
Lid geworden
26 jun 2008
Hallo

ik heb een programmatje dat telkens wanneer ik dit open alles wat in die map staat inpakt , dus bv : er staat in een map livemessenger, word doc, ... en als ik dan dubbelklik op dat progje.exe pakt die alles samen in 1 map genaamd temp en daar staat dan alles in hoe kan ik dat progje draaien zodat het progje werkt maar dat hij niet alles in 1 map zet

iemand enig idee?

groetjes

Misschien is dat inpakken wel de corebusiness van het tooltje? Hoe heet het en wat verwacht je dat het doet?

het is een progje dat heet mousetrap.exe maar het is niet bekend het is als ik het open doe pak die alles in in een temp map enig idee hoe ik dit kan verkomen

Wat verwacht je dat het programma doet? Toen je het downloade, wat dacht je dat het ging doen / waarom wilde je het hebben?

Laatst bewerkt:
het is een programmatje dat alles inpakt zodat je geen problemen meer hebt met spelen op een online game maar ik heb juist wel problemen maar het moet gedraaid worden om in de servers te kunnen . daarom zou ik een methode willen hebben dat het perfect werkt maar dat het dat inpakken weglaat

het is een programmatje dat alles inpakt zodat je geen problemen meer hebt met spelen op een online game maar ik heb juist wel problemen maar het moet gedraaid worden om in de servers te kunnen . daarom zou ik een methode willen hebben dat het perfect werkt maar dat het dat inpakken weglaat
Jij wilt iets niet waarvoor het programma wél ontwikkeld is? Ik raak nu even de draad kwijt?

ja het programmatje is zoeits als punkbuster op een ander spel het pakt bestandjes in zodat je geen mod meer kan gebruik in een spel , maar zonder mod valt mijn game uit daarom moet ik dat progje kunnen draaien maar hij mag niet alles inpakken. maarja je zal er wel geen oplossing voor weten

bestaat er een mogelijkheid om die binaire codes te ontcijferen ? want als ik het progje open staat het vol met 1100001100101

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan