Probleem met router Sweex LB00021

Status
Niet open voor verdere reacties.

johndevries

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 apr 2004
Halllo,

Ik heb het volgende probleem ik heb de Router al diverse malen hergeinstalleert zelfs met Helpdesk Sweex. Alles staat goed, het probleem is echter dat ik normaal kan internetten maar als de PC is afgesloten en de volgende dag weer wordt opgestart is kan de router de server niet vinden. Alles al geprobeerd maar krijg dit euvel niet verholpen. Wie kan mij verder helpen en kent de oplossing.:(

Vervelend probleem, hetzelfde eens meegemaakt met een alcatel, zolang dat ding onder spanning staat is er geen probleem, maar na uitschakelen is hij alles weer kwijt.
Het lijkt erop of hij dan niets kan vasthouden een reset is dan de enigste oplossing.
Heb je geen familie of vrienden met dezelfde router, zet deze er eens tussen en kijk of de router zijn instelling behoud, zo ja dan is je eigen router niet in orde( defect )

Misschien zijn er andere forumleden die eenzelfde probleem herkennen, die zullen dan wel reageren.

groetjes speedtouch

Hallo,

Heb inmiddels de router omgewisseld bij de winkelier hiermee is echter het probleem niet verholpen.

Ik snap er nu helemaal niets meer van !

Bij mij hetzelfde
Ik heb een adslannex-A (adsl modem router+4 port switch) van Sweex.

Na enige malen prima verbinding wordt hij steeds trager en geeft daarna de melding dat hij de server niet kan vinden.
Na diverse malen opnieuw installeren enz, is het steeds weer hetzelfde liedje.
Krijg het gevoel dat ik een waardeloze router heb aangeschaft... of
is er iemand die dit probleem herkend en mij kan helpen?

John, is het gelukt met die firmware?

Henk

Beetje flauw vind ik, er is toch iemand die me mogelijk kan helpen?

Henk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan