Ik heb sinds geruime tijd last van verbinding via draadloos netwerk die continu wegvalt.
Di gebeurt met regelmaat zo elke paar minuten (soms alweer na 20 sec!). De verbinding wordt doorgaans automatisch weer hersteld, maar het is vreselijk irritant dat continu die verbinding wegvalt. Ik word er echt moedeloos van......
De melding die ik krijg is: Er is een probleem met de Routing Tabel gesignaleerd. De verbinding is succesvol hersteld.
Nu heb ik geen idee waar wat ik hiervoor moet/kan aanpassen in mijn instellingen.
Ik heb de volgende specificaties van mijn draadloze verbinding:
- Router: Sitecom Wireless Router Mimo XR
- Besturing: Windows XP
- Connectie via de kabel (ziggo)
- Wireless kaart: Intel PRO/Wireless 3945ABG Network Connection
- TCP/IP adres en DNS staat ingesteld op: Automatisch toewijzen (via ziggo dus)
Kan iemand mij aan een tip helpen waardoor het kan zijn dat steeds die verbinding verbroken wordt?
Alvast bedankt!!
Marion
Di gebeurt met regelmaat zo elke paar minuten (soms alweer na 20 sec!). De verbinding wordt doorgaans automatisch weer hersteld, maar het is vreselijk irritant dat continu die verbinding wegvalt. Ik word er echt moedeloos van......
De melding die ik krijg is: Er is een probleem met de Routing Tabel gesignaleerd. De verbinding is succesvol hersteld.
Nu heb ik geen idee waar wat ik hiervoor moet/kan aanpassen in mijn instellingen.
Ik heb de volgende specificaties van mijn draadloze verbinding:
- Router: Sitecom Wireless Router Mimo XR
- Besturing: Windows XP
- Connectie via de kabel (ziggo)
- Wireless kaart: Intel PRO/Wireless 3945ABG Network Connection
- TCP/IP adres en DNS staat ingesteld op: Automatisch toewijzen (via ziggo dus)
Kan iemand mij aan een tip helpen waardoor het kan zijn dat steeds die verbinding verbroken wordt?
Alvast bedankt!!
Marion