Probleem met Routing Tabel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Noiramea

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 okt 2009
Ik heb sinds geruime tijd last van verbinding via draadloos netwerk die continu wegvalt.
Di gebeurt met regelmaat zo elke paar minuten (soms alweer na 20 sec!). De verbinding wordt doorgaans automatisch weer hersteld, maar het is vreselijk irritant dat continu die verbinding wegvalt. Ik word er echt moedeloos van......:(

De melding die ik krijg is: Er is een probleem met de Routing Tabel gesignaleerd. De verbinding is succesvol hersteld.

Nu heb ik geen idee waar wat ik hiervoor moet/kan aanpassen in mijn instellingen.

Ik heb de volgende specificaties van mijn draadloze verbinding:
- Router: Sitecom Wireless Router Mimo XR
- Besturing: Windows XP
- Connectie via de kabel (ziggo)
- Wireless kaart: Intel PRO/Wireless 3945ABG Network Connection
- TCP/IP adres en DNS staat ingesteld op: Automatisch toewijzen (via ziggo dus)

Kan iemand mij aan een tip helpen waardoor het kan zijn dat steeds die verbinding verbroken wordt?

Alvast bedankt!!

Marion

Upload even het bestand ipgegevens.txt in de hoofdmap van C: die je krijgt met:
Start -> Uitvoeren -> cmd /c ipconfig /all > c:\ipgegevens.txt
Upload ook het bestand routering.txt in de hoofdmap van C: die je krijgt met:
Start -> Uitvoeren -> cmd /c route print > c:\routering.txt

Tijs.

Laatst bewerkt:
Bedankt "dnties" !

Ik heb een upload gemaakt van de Ip-gegevens en Route en in een gezamenlijk bestand opgeslagen.
maar ik denk niet dat het de bedoelng is dat is de gegevens hier ter inzage zet??

Gr,
marion

Je hebt een router, dus zijn er op je pc geen gegevens die verder (behalve voor je probleem) van belang zijn.

Tijs.

Ik heb het naast mijn eigen draadloze verbinding gelegd (was niet ingewikkeld: Ik heb 192.168.1.100 en jij hebt 192.168.0.100)

Ik zie aan het ip-gegevens lijstje en de routeringstabel geen problemen. Die foutmelding is dan ook 'vreemd'. Sterker nog: Als ik op je melding zoek in Google ben je de enige...

Ik was vooral benieuwd naar de routeringstabel (vanwege de melding die je krijgt), maar die ziet er gewoon normaal uit.
Omdat ik nergens op Internet jouw melding tegengekomen ben, zou ik als ik jou was veiligheidshalve toch maar wat scans gaan doen op trojans en andere malware.
hier kun je een paar instructies vinden.

Tijs.

Tijs,

Dank je wel voor je snelle ondersteuning en controle.
Ik zal nog eens verder zoeken dan inderdaad
Bedankt zover nogmaals!

Gr,
Marion

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan