probleem met samsung 226bw

Status
Niet open voor verdere reacties.

Catapila

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 dec 2007
ik heb gisteren een nieuwe samsung 226bw gekocht en aangesloten maar heb er redelijk wat problemen mee, met mijn oud scherm werkt alles perfect (maar is helaas een compaq mv720)

mijn bureaublad flipt af en toe met storingen wat lijkt op verschillende horizontale lijnen, precies of mijn bureaublad beweegt op sommige plaatsen, gisteren had ik dan weer zwarte verticale lijnen ... heb het scherm op andere pc ook aangesloten en daar ook precies hetzelfde

mijn systeem draait onder windows vista 32bit en staat op 60hz (kan niet hoger kiezen) andere systeemeigenshappen zijn:

asus M2N32-Sli deluxe moederbord
4200+ athlon X2 processor die draait op 2.4ghz
Msi 8800GTX videokaart
3.0 gb Ram

iemand dit al voorgehad?

Dan heb ik toch het vermoede dat het aan je scherm ligt
maar probeer eens de drivers te installeren als je die mee heb gehad
en op hoeveel hertz staat hij bij de andere pc?

op die andere pc draait ook vista en staat die dus ook op 60hz, ik kan in vista maar 1 optie kiezen

kheb op beide pcs de laatste nieuwe drivers geinstalleerd maar tevergeefs ... :confused:

laatste nieuwe drivers zijn geschikt voor vista :p

trouwens als dit scherm niet compatible is met vista dan is er geeneen compatible lol

ik ben vandaag terug gegaan naar de winkel en direct een nieuw gekregen nu werkt alles perfect :)

o ok lol Was maar te proberen omdat ik dat vaak bij LG schermen zie staan :)

Dat noemen ze "verkoopargument".
Zelfs als ik mijn oude 15"CRT die oorspronkelijk op mijn 468 aansluit werkt het nog ;).

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan