Probleem met Samsung galaxy ace!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sjonniejj98

Gebruiker
Lid geworden
21 feb 2010
Berichten
19
Ik heb een probleem met mijn samsung galaxy ace. Ik wil muziek er op zetten via de usb stick, en als ik hem aansluit zegt hij niks behalve dat hij gaat opladen. Ik heb samsung kies op mijn computer staan en ik heb de nieuwste versie er van.

Help me a.u.b.
 
Hoi,

Sleep de meldingenbalk naar beneden, en klik op "Koppelen aan PC" of iets wat daar op lijkt.

Groet,
 
Maar dat bericht krijg ik niet. Tenminste als ik het menuutje bovenin open is er niets veranderd.
 
Kies laten we even achterwege, de-installeren is ook een optie want waardeloos programma.

Kabeltje tussen pc en ACE. Menubalk naar beneden vegen. er staat nu [usb aangesloten]. Klik daarop. nu verschijnt een venster met dat groene mannetje en daaronder een balk [usb-opslag aansluiten]. Klik daarop. Nu vind je de SD-kaart van je ACE in verkenner.

*edit*
Het grote nadeel van deze methode is dat je elke keer dat je je ACE aansluit, je batterij een beetje gaat opladen. Daar wordt hij lui van.
Een betere manier is im het middels wifi te doen als je tenminste een wifi router hebt.

at werkt met een app en is heel eenvoudig;

Installeer de app en geef in je pc aan welke map, die met mp3, je wilt delen.
open de app en klik 1 x op [back]. nu zie je een keuze [network], klik daarop, daarna op [windows samba sharing] en dan [search existing servers].

Als het goed is zie je nu je gedeelde map in je pc. Klik daarop en je ziet de gedeelde map. Daarna is het een kwestie van kopiëren/plakken
 
Laatst bewerkt:
Als ik mijn mobiel aan gesloten heb op mijn computer en ik dan op mijn mobiel dat menuutje naar beneden veeg staat er niks van: usb aangesloten hij laat alleen op hij geeft geen melding of iets anders hij laad alleen op, hoe kan dit? Want ik kan de stap die jij vraagt om te doen dan ook niet uitvoeren.
 
Laatst bewerkt:
Ik neem aan dat er wel een sd kaart in je ace zit?
 
Omdat er zonder sd kaart weinig te kopieeren valt. Is de sd kaart ook gekoppeld?

menutoets->instellingen->sd-kaart en telefoonopslag->sd-kaart aanmelden.

Ik wil muziek er op zetten via de usb stick,
Ik neem trouwens aan dat je daar het kabeltje mee bedoelt...
 
Laatst bewerkt:
Hij is al aangemeld maar ik snap er niet veel van.

ja ik bedoel het kabeltje haha.
 
Laatst bewerkt:
Je sd zit erin en je menu geeft aan dat hij is aangemeld. Je hebt nu de optie om hem AF te melden, dat gaan we niet doen.

Schakel je ACE eens uit, tot de toetsverlichting ook uit is. Dan weer aanzetten. Als het goed is zie je nu bovenin je statusbalk de melding [sd kaart voorbereiden] en [mediascanner actief] voorbij komen.

menutoets->instellingen->sd-kaart en telefoonopslag. Wat word er aangegeven?

Hoeveel gb is de sd trouwens?
 
SD-kaart
Totale ruimte : 1.84GB
Beschikbare ruimte 1.82GB
SD-Kaart afmelden: SD-kaart afmelden en veilig verwijderen
Formatteer SD-kaart: SD-kaart formatteren (wissen)

Interne telefoonopslag
Beschikbare ruimte 103MB
 
Ik kan niet anders dan zeggen wat ik hierboven al geschreven heb:

Kabeltje tussen pc en ACE. Menubalk naar beneden vegen. er staat nu [usb aangesloten]. Klik daarop. nu verschijnt een venster met dat groene mannetje en daaronder een balk [usb-opslag aansluiten]. Klik daarop. Nu vind je de SD-kaart van je ACE in verkenner.

:confused:

Ps,
welke windows-versie heb je?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb windows 7 maar ik krijg dat echt niet als ik mijn mobiel aansluit weet jij misschien hoe ik dit wel kan krijgen? En hoe werkt nou die app File Expert?
 
heb je een wifi-router?

Installeer de app en geef in je pc aan welke map, die met mp3, je wilt delen.
open de app en klik 1 x op [back]. nu zie je een keuze [network], klik daarop, daarna op [windows samba sharing] en dan [search existing servers].

Als het goed is zie je nu je gedeelde map in je pc. Klik daarop en je ziet de gedeelde map. Daarna is het een kwestie van kopiëren/plakken

Delen in W7:
Map rechtsklikken->delen met->specifieke personen->iedereen

In de app klik je op het +je. Nu heb je 2 tabbladen. In 1 tabblad navigeer je naar je sd-kaart, in het andere naar je map op je pc.
Zet een vinkje achter de map die je naar je sd wilt kopieeren en klik onderin op [copy].

Nu in het andere tabblad op [paste] klikken.
 
Laatst bewerkt:
ik heb wel een wifi-router ja. en ik snap niet dat je op je 2e tabblad navigeren moet naar je pc ik snap wel die tabbladen alleen niet waar je dan op moet klikken bij dat navigeren naar je pc.
 
Laatst bewerkt:
Open de app. je ziet nu een tabblad, wat staat er in de kop van dat tabblad links naast het kruisje?
 
Een plusje ja dat snap ik wel alleen ik kan wel in m ijn sd kaart komen maar niet in mijn pc hoe kom ik daar in?
 
Wifi aan:

Wanneer je op het +je klikt krijg je een 2e tabblad [home]. Onderin staat [network], klik daarop.Dan [windows samba sharing], klik daarop. Dan [search existing servers], klik daarop. Nu gaat hij zoeken en als hij je pc gevonden heeft zal hij het ip-adres tonen. Wanneer je daarop klikt ben je in principe in je pc. Klik op de gedeelde map en je ziet je mp3's.

*edit*
Andere manier; klik op [create new account], vul in de bovenste balk het ip-adres van je pc en en vink beneden [anonimous] aan.
 
Laatst bewerkt:
Alles lukt maar als ik dan bij search existing servers kom klik er op en gaat hij laden mij ip adres komt er dan boven te staan (tijdens het laden) en als het laden klaar ik sta ik gewoon weer bij create new account & bij search existing servers en staat er niks onder. Terwijl ik wel het had gedeeld. Ik heb namelijk in documenten (in mijn pc) heb ik een mapje staan met liedjes er in die ik er op wil zetten ik heb op dat mapje geklikt met mijn rechtermuisknop en toen op delen met, specifieke personen, iedereen geklikt dit is toch goed? alleen nu komt er niks te staan. bij search existing servers.
 
Pc;
Start->config scherm->systeem en beveiliging->windows firewall->windows firwall in- of uitschakelen. Schakel hem eens uit en kijk of het verschil maakt?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan