Probleem met SATA en IDE

Status
Niet open voor verdere reacties.

Viperium

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 dec 2006
Berichten
3
Goeie Middag,

Eergisteren heeft mijn hdd het begeven een 80 GB Maxtor hdd en heb dus een nieuwe hdd gekocht met SATA II aansluiting omdat ik nog sata aansluitingen over had. Mischien werkt die 80 GB nog naar een format ofzo maar staan nog belangrijke gegevens op.

Mijn systeem:
AMD Athlon 64 3500+
MSI K8T Neo2-F v2.0
HDD Maxtor Diamondmax 10 200 GB SATA
HDD Western Digitale 160 GB IDE
1024 mb ddr 400 geheugen
Geforce 6600 GT 128 mb VGA

Nu heb ik de sata hdd aan de praat gekregen en heb daar windows opgezet anders kon ik nu niet iets op het forum plaatsen. Maar als ik een IDE hdd erbij aansluit dan ziet hij of de sata schrijf niet meer of windows laad van IDE schrijven. In bios heb ik een priotiteit ingesteld dat SATA eerst geboot moet worden maar als ik de IDE aansluit dan is hij er ineens niet meer.

Hoe verhelp ik dit probleem? wil graag alle 3 de HDD aansluiten 80 + 160 + 200 zodat ze alle 3 werken. Maar wil zowiezo die 160 en 200 goed werkend hebben.

Hartelijk bedankt voor het lezen

Mvg,
Viperium
 
Direct na deze post kreeg ik een blauw scherm en starte me pc opnieuw op. Nu will hij niet meer in windows. Hij geeft een blauwe scherm en zegt UNMOUTABLE_BOOT_VOLUME
 
Opgelost

Na een nieuwe format en windows opnieuw erop gezet bleek alles naadloos te werken...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan